Król Lansu, czyli drnk4130

SiEmaNO zIOmaLe!!! a rAcZEj sEmANo wSZysTKiM SzTunIoM!!! xDDDD

SpeCjaLnIE dLa WaS wyCiągŁeM dZiś z DomU drNk4130 I zrObiŁEm mu paRĘ foTEk!!!

kkl2

PraWDa, żE niEZłY z NieGo miSZcZ?!?!

kkl1

gOOd nIgHt aNd GoOd lUCk xDDDDDkkl3

21 Responses to “Król Lansu, czyli drnk4130”

  1. no dobra jdrq czekam na ciebie wiec puc juz

  2. jaki boss

  3. hu hu:)
    dobra keta i naklejki na brylach;)

  4. Da Warrrrrior of Jiiihaaaaad !!!!!

  5. O szlag!!! KAj jest Wojciech Wu?! przez te kudly prawie go nie widac;)

    Pzdro dla Wojtka, pozdro dla Separtysow, pozdro dla WSZYSTKICH!

  6. moze i drnk jest krolem lansu ale ja znow jestem krolem fify
    jdrq i maiz nie dali rady.

  7. w/w mial sie dzis obciąć a zdjecia mialy miec charakter wspominkowy. przypadkiem przerodzily sie w sesje efekciorza z kato. keta robi swoje.

    a co do fifki filipku, to juz nie masz wszystkich tytulkow ręku – sykro mi:D

  8. dziś znów wszystkie będą moje dobrze o tym wiesz:)

  9. ja jeti i ch z tym.a ja juz mowilem jak sie spotkalismy ze jest b.fajno/ brawa za wytrwalosc :d

  10. pat-o-logue Says:

    wojtek & brad simms are the future in BMX:

    Better

    More

    Xtreme

  11. woo, gratuluje dobrej pamieci, zapamietales bezblednie :]

  12. radharani Says:

    nie szajs a rumcajs
    cekiny bez szmiry
    cisnienie skacze
    marzen mych drapacze

  13. A brode już zgolona? bo dostalem cynk z pewnego zrodła ze plany takie byly :) pzdr dla Wojtka

  14. Ej, Wojtek,pelno rzeczy Ci wystaje…;[

  15. Ten blog potrzebuje więcej postów o Wojtku. Gdyby było tu więcej postów o Wojtku, częściej bym ten blog odwiedzał. Posty takie jak ten sprawiają, że lubie ten blog jeszcze bardziej.
    Than again, posty jak powyższy, zawierające przejawy lokalnego rasizmu, psują mi dobry obraz bloga. Nie to żebym był z Warszawy, but still. Keep the hate in 2008. Przepraszam za obce wtrącenia.

    Pozdrawiam serdecznie.

  16. nie do konca rozumje. przejawy lokalnego rasizmu??
    bedzie wiecej o w/w, specjalnie dla CIebie Iwonie!!

    a Twoje arch gg faktycznie robi wrazenie:D
    przedstawil sie jako wojtek z kc:D niezle zadne to bylo xDDD

  17. Ciepły KC (13-04-2008 23:35)
    czołem Iwo
    Ciepły KC (13-04-2008 23:35)
    jestem superziomem z katowic

    PS. Chodziło mi o post zatytułowany “nie walczymy o bloga roku :(“.

  18. pozwol ze troche uzupelnie Twoj koment Iwonie.

    Jdrq (14-04-2008 1:35)
    czołem Iwo
    Jdrq (14-04-2008 1:35)
    jestem superziomem z katowic
    Jdrq (14-04-2008 1:35)
    postanowilem pozdrowic CIe osobiscie
    Jdrq (14-04-2008 1:35)
    bo jestes superziomem z wwa:O
    Ivo (14-04-2008 1:36)
    Powienem chyba zaje**c temu czopowi[chodzi o w/w-przyp.red.] za rozdawanie mojego numeru.
    Jdrq (14-04-2008 1:36)
    a ja bardzo pragne moc opowiadac ziomkom stad, ze mam ziomka z wwa
    Jdrq (14-04-2008 1:36)
    kumasz, nie?

  19. Hahahahaha, rozwalilo mnie to. Tylko te Rury z tyłu to troche żenadix :D

  20. ożesz kurwa!

Leave a Reply

