3 filmy

zdjeciowej posuchy ciag dalszy, wiec wujcio jutub przychodzi z pomoca. rzuccie swoje oczy na te trzy filmy – kazdy z innej kategorii, ale kazdy na swoj sposob fascynujący.

1. rekomendacją do obejrzenia pierwszego niech bedzie fakt, ze zobaczylo go juz ponad 40mln ludzi. rekord?

2. ten filmik jest krotki. pokazuje rzeczy WIDZIALNE na codzien, ale niewidoczne. cos jak filip uzywający opcji “niewidoczny” na gg. fotomontaz?

3. ten film glownie dla fanow pilki kopanej, ale nawet dla lajkonikow w temacie i dziewczyn moze byc interesujący. wtf?!

PS. za film nr 1 – pozdro dla brata. za nr 2 – (chyba) dzieki ci drnk. nr 3 – fenks adaś. wszystkie warto w calosci!

26 Responses to “3 filmy”

  1. wooow…
    ogladalam w kolejnosci: 2,3 i 1. i ciesze sie, ze 1zostawilam na koniec.
    2- super efekt… woow!
    3-no, czlowieczek zalicza niezle reczne asysty(ten filmik zrobil na mnie najmniejsze wrazenie. moze dlatego, zem nie jest prawdziwym mezczyzna:D)
    i… 1!!! brutalnie sie rozpoczelo… ale…koniec jest niesamowity!!! hm… film wprowadzil mnie w pozytywny nastroj, ktorego brakowalo… zatem dzieki Jdrq! a przede wszystkim dzieki dla brata i pozdro dla brata!!!

    ps: ludzie, uczcie sie! to sie nazywa wspolpraca i wsparcie!
    ps2: buziaki dla wszystkich!:)

  2. 3 nie obejrzałam
    2 jest zaj*&#@^&ty
    1 jest genialny!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrowienia for all

  3. hm, 1wszy – wycieczka z orbisu, kapeluchy sie ciesza i smieja omg amazing awsome, amerykanski film z happy endem…

  4. same ciekawostki!!:) wszystkie 10 w skali 1:10
    buffalo, niesamowite że przyleciały taka całą zgrają żeby obronić jednego małego!:)
    na 3 niezły gościu, nie wiedziałam, że tak można:)
    filmik nr 2 już widziałam, ale obejrzałam raz jeszcze, bo robi duże wrażenie:)

  5. lol..a na zbyszku to nie robi wrazenia:P cieszy sie tylko jak dzik mu zajrzy pod okno ;]
    tu nie chodzi o reakcje wycieczkowiczow tylko o cuda natury zią

  6. zetes ja oglądałam bez głosu (no wiesz, w pracy siedzę…), nie słyszałam omg żadnych, a to lepiej.
    i śmiem twierdzić, że to nie jest żaden happy end!!! to jest zakłócenie równowagi ekosystemu i dlatego jest takie wspaniałe: fuck the system!

  7. hell yeah!
    ja tez ogladalem bez glosu z tych samych powodow.
    ale sytuacja byla zabawna, bo film rozszedl sie po biurze lotem blyskawicy..po chwili wszyscy przestali pracowac i ogladali “bawoli odwet”!!

  8. jak to zaklocenie rownowagi systemu ? zaklocenie rownowagi to wlasnie odglosy wydajace przez kapeluchow w busie z orbisu.
    jdrq, nie robi ? nie chodzi o reakcje wycieczkowiczow ? no ja tak to postrzegam. podobne rzeczy widzialem wiele razy na national geo zią ą.

  9. ok, my bad. powinienem byl napisac, bys ogladal ze sciszonym dzwiekiem.
    cos chyba w tym filmie jest, bo nie kazdy jutubowy wytwor oglada cala polska plus pol czech. pzdr malkątęcie ;]

  10. nie powiedzialem, ze w tym filmie nic nie ma.

  11. no a może w tym cały problem: teraz 40mln będzie chciało jechać i tez nakręcić taki film… i to dopiero będzie zakłócenie!

  12. wysmiales ten film z gory nad dol i zwrociles uwage tylko na reakcje normalnych ludzi ktorzy najwyrazniej wczesniej nie widzieli takich rzeczy wiele razy na naszynal gejografik.
    moze gdybys to Ty zobaczyl takie zjawisko to pojechalbys dalej mowiac “łotewa” ale ja pewnie tez bym sie podjaral. choc pewnie nie mowilbym przy tym “awesome” i “amazing”, ale to dlatego zem z Polski ;]

  13. oj, nie wiedzialem, ze cie urazilem. nie mozesz brac zdania odmiennego tak osobiscie.

  14. masz racje.. nie moge. ich reakcja byla przesadzona i w sumie to nic takiego ;] gupie kapelutki!! :zly:

  15. nadinterpretuj jak chcesz, przeinaczaj po swojemu jak zwykle ;] :gupi:

  16. taaa…
    poka mi gdzie cos przeinaczylem, bom ciekaw :*

  17. hehehe ta!
    oddaje ci ostatnie slowo i pozdrawiam.

  18. ostatnie slowo: pozdrawiam

  19. a mi sie najbardziej podobalo haslo: “niezle reczne asysty” z komentarza nr.1;] tak dla rozladowania atmosfery.

  20. Sadzac po komentarzach ciesze sie, ze ogladalem 1szy film bez glosu (bom nie mam;() Film ten przypomina mi pare “akcji” z dziecinstwa maly filip(czyt. bawolek) ucieka przed zulami (czyt. lwy) dostaje niezle wcirki a potem podjezdza kawaleria “byków” (czyt zenia i fafin:):):):):) Poydro chopaki i poydro filip )

    PS. filip odezwij sie bo siem martwie gdzie jestes – martwi sie tez twoj dyrektor, kierownik i pracownicy….. FILIP KAJ ŻEŚ JEST??

  21. pat-o-logue Says:

    pozdro dla pracujacych, klotliwych, z”mute”owanych, podjaranych, zajebistych i wporzadelu. to cale pozdro od brata.

  22. haha, faf – zebys wiedzial ze ja mialem bardzo podobne skojarzenie, ale nie chcialem publicznie opowiadac o waszych akcjach..ale skoro Ty sam do tego nawiazales, to powiem jak ja to widzialem.

    filip kurogut zaczepia duze koty po czym wzywa na pomoc gwardie wielkich kogutów i znow jest porządek :) a kempol i jo to ci co krzyczą “awasome” i “amazing” :D
    Filip, wstales juz??:)

    PS. widzisz jaki Ruch w Kato wywolales brotha?:)

  23. 1. szczęście że pozytywnie zakończony – co nie zmienia faktu że dla miniserduszka zbyt brutalny…

    2. balonik z wodą megawporzo efekt superwypas, mam ochotę ponapełniac milion baloników takich i rozwalic je na głowach warszawiaków.

    3. nie zobaczyłam bo szefowa mnie przyłapała na youtubie…i kazała iść do kąta…

  24. pzdr mini:* zobacz 3ci zaraz jak wrócisz z kąta, bo fajny i szefowa nie pomyśli, że od razu po powrocie znów wejdziesz na youtuba:)

  25. neo chwast Says:

    A gdzie ziarenka empatii? Ekipa przybiegła – CAŁA – po małego.

  26. miko_novi Says:

    Swietne filmiki! Szczegolnie ten gdy ekipka odbija ziomka :)

Leave a Reply

