sometimes i feel like screaming

napisalbym, ze cale studia mowił mi Łukasz, ze “radiogłowi fajni”. ale nie moge, bo zem studiow nie skonczyl. ale do Radiohead zem sie w koncu przekonal. wrzucilbym tu fotke kolegi Lukasa, bo mam! mam fotki ze stu osob z roku, ale ze to sami prawnicy, to sie boje, ze mnie pozwą ;( a Lukasa o zgode bym spytal, ale on przeprasza, ale spi. ja tez zaraz spadam. jeszcze tylko Paranoid Android. chyba kazde z nas czasem tak sie czuje… fenks Luc, pzdrRDHD.

10 Responses to “sometimes i feel like screaming”

  1. spienione oczy wow!

  2. a taxi driver zgapił okulary od Kępolka: )

  3. co Wy możecie o tym wiedzieć to był ’97 rok !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. pszepraszam :(

  5. kępol jeszcze mial dobre oczy na ówczas i nei musial korzystac z grubych oprawek. E ma racje..co Wy mozecie o tym wiedziec?! ja wiem, bo starsi i mądrzejsi mi opowiedzieli :skromny:

  6. właśnie

  7. A co Cię Jdrq przekonuje w Radiohead? Thom Yorke? To spawdź to http://pl.youtube.com/watch?v=noExWvmqaec

  8. siemasz Soja, fajnie ze wpadles. i dzieki ze wtedy przez tel chcialo Ci sie tyle ze mna gadac, filip zawsze mnie zbywa po 2 min :((( bad filip!
    czebaby w koncu rozegrac turniej o Mistrza Świata FIFY!!

    a co do tego co wkleiles to juz kiedys Zbyszko to wkleil i, jak to sie mowi – jaram sie! i kawalkiem i klipem rzecz jasna!
    a przekonuje mnie jak zawsze muzyka;]

  9. no to sorry za rekomenta, ale fajnie że parę osób jeszcze się zna na muzie :)
    dzwoń do mnie a nie do Filipa ;) a na fife zawszy gotowy

  10. chyba tak zaczne robic :]
    a masz domowy? bo ja moge na domowe (jak jestem w domu) dzwonic za darmo całą dobę. mozemy grac w fife przez telefon ;]

Leave a Reply

