Promnice -> Polowanie!

28 grudnia 2008 udaliśmy się na polowanie. Miejsce zobowiązywało! Tym razem jednak celem nie był tzw. “gruby zwierz”. Przeciwnie – atakowaliśmy …  dwie modelliny – Magdę i Alinę z AW-Agence. Najpierw jednak Ania Wasilewska wespół z Mini przygotowały nasze cele, by łatwiej było je ustrzelić – Ania odziała je tak, byśmy na pewno nie chybili, a Mini dodtkowo wzmocniła efekt specjalnym malowaniem. Następnie wraz z Kempolem rozstawiliśmy lampy, by dało się cokolwiek dostrzec w gąszczu promnickich korytarzy. Później już tylko sięgnęliśmy po broń, oko w wizjer..tzn na muszkę… CEL!…PAL!

Oto efekty mojego strzelania…

Od początku było jasne, że niebylejacy strzelcy już tu przed nami byli! Ściany aż uginały się pod ciężarem trofeów!

promnicebek0

Wzięliśmy się ostro do działania! Śmiech mieszał się z płaczem, a martini z wódką. Kempol zaś niemal oszalał, gdy na jego aparacie wylądowało chińskie UFO!

promnicebek1

Cały czas czuwały nad nami duchy łosia (pierwszy z lewej) i jelenia (pierwszy z prawej). Mogliśmy czuć się bezpiecznie.

promnicebek2Gdy Marcin już w pełni zapanował nad sytuacją i gdy przygotował mi front, poczułem w sobie śmiałość, by oddać parę strzałów, nie chowając się za jego plecami…

promnice10

promnice111head

Wszyscy żyliśmy długo i szczęśliwie…

PS. Niebawem zdjęcia upolowane przez Marcina!

15 Responses to “Promnice -> Polowanie!”

  1. znow przytylem ;P

  2. MLK wyglądasz jak dorastający Neron :),a i dziewczyny mają to coś czego w lipcu jeszcze nie miały ;) , a za co zostałem przez Jdrqa tak okrutnie ocenzurowany :)

  3. Eugen, ale kto CI potem zalatwil stanowisko superkomentatora?:P ;)

  4. zły zły Eugen gryzć ręka która go karmi ,moja dziękować dziękować za stanowisko :)

  5. No no no! ja tutaj widze jakies ukladziki!!! nie ladnie , nie ladnie!!!

  6. ja nie do konca jestem w temacie, mnie sie podoba ta sala, wyglada jak na wigilie :)

  7. hihi, ukladziki są wszędzie ;] myslisz ze niby jak pracuje komputer albo aparat ktorym zriobiono te zdjecia?:) ukladziki!
    a w jaki sposob odbierasz obraz przez oczy? ukladziki!
    Eugen natomiast prawowicie zasluzyl, jako autor komentarza nr 2000, a to co napisalem u gory to tylko zart, ktory mial wylonic sposod czytelnikow zazdrosnikow i poszukiwaczy ukladzikow. mowiac szczerze myslalem ze pewien jaroslaw napisze..

    Olu, sale naszykowali pod Sywlka, ale to niedaleko od Wigilii ! pzdr!

  8. pozwólcie ,że Wam to przybliżę Jdrq organizuje gonitwy ja obstawiam i prawie zawsze wygrywam … pytacie dlaczego?…no nie wiem…przysięgam!

  9. Eu, wygrywasz bo tylko Ty obstawiasz i jest tylko jeden zawodnik :]
    nie wygrywasz tylko w tych dniach, gdy gonitwy odwołują ;)

    Szakirka – zatkao, co?:P

  10. jacie! no centralnie zatkao! :O nigdy nie wiedzialam, ze mam jakies ukladziki! mama mi wmawiala , zem jest jednokomorkowiec!

  11. nikt od układów i układzików nie uciekanie, zawsze kiedyś kogoś gdzieś dopadną…:(
    ostatnie to moulin rouge!

  12. pięęęęęęękne światło! balans był ręcznie ustawiany czy na żarówkowe czy jak? mi się przy takich zawsze rozmyje ;((( ale z kim ja się tu porównuję, głupia ja.

  13. Emu’s back!

    tam bylo b ciemno, bo wszystkie lampy marszczyn wzial dla siebie. z pomoca przyszedl jasny obiektyw i balans ustawiony przez zbycha – zbyszek zna na pamiec tabelę z temperaturami barwowymi do kazdej sytuacji :)

  14. :))) no i znowu mi miło okropnie! (tak, tak, wiem, “okropnie” wyklucza “miło”).

    tez mam jasny obiektyw, zbycha do balansu mi brakuje w takim razie :) ale z ręki było z tego co widziałam na zdjęciu u marcina? czy statyw miałeś?

  15. statywu uzywalem w 2008 chyba tylko raz. za pare dni te statywowe zdjecia pewnie tu wrzuce. ciekawe czy poznasz;]
    a zbych je dobry do balansu, lansu i baunsu :) Right ZBiG?;]

Leave a Reply

