LAnS jeLLenIuFF xDDD przychudz zeniu

al11

ma11

al_bea_1

al_bea_2

MALY BONUSIK NASZ KOCHANY JENDRUSIK:

aaaaa

zdjęcia : Marcin Kempski

make-up / hair : Paula Dzwigała

modelki : Alina / Magda ( AW-AGENCE)

produkcja sesji : Ania Wasilewska (AW-AGENCE)

asysta: Andrzej Cieplik

ZAPRASZAMY DO BEK’stejdżu

backstage2


27 Responses to “LAnS jeLLenIuFF xDDD przychudz zeniu”

  1. fajne głowy fajne schody fajne rogi
    i to wcale nie jest tak że Marcin mi kazał coś pisać
    i nie nie trzyma mi pistoletu przy głowie.

    a tak z innej beczki to to z jakiejś gazety?
    gdzie można to znaleźć, oprócz mieszkania kempola bo tam nie wejde za żadne skarby ;]

  2. byles juz nie raz tani efekciorzu ;-) bydzie w gazetce szkolnej naszego gimnazionu i na plakacie o tacie i jego nowym krawacie

  3. byłem nie raz to fakt ale potem zacząłeś się zadawać z jakimiś dziwolągami jakieś gwiazdy robić, budować. Ja nie wiem ale bezpieczeństwo przede wszystkim. A najlepszy na dzieci jest spirytus ;]

  4. :P szaloni

  5. siemasz agencie Zacharski!
    slyszalem w tefałenu ze tu węszysz coniebądź:)

    kempol – Zachary mi czyma pistolet przy skroni i kaze mi to napisac – najs!!!!

  6. ale NajsLans!!

  7. przez ten lans jeleniuf przestałam jesć mięso…..
    i śnia mi sie teraz te biedne zwerzaki : (
    ale jest szał ze schodami: )

  8. Czy Cieplikowi mozna w ramach nagrody za ASYSTE (rozumiem ze kiepol znowu strzelil gola) zrobic jakis wesoly mejkap ? przeciez jakis zly jest czy co, nie wiem czy to dlatego ze te jelenie powybijali czy co ? Andrzej! wez no odloz te atrape ino fote ze mna sobie szczel kiedys, pamietasz ze mlk nam sesje po pijaku obiecal ? a poza tym Alina bedzie dobra modelka i fajnie widac jak sie rozwija .. ej Andrzej rozhmurz sie! przywioze ci jakis nowy sfeterek :*

  9. Bartolomeuszu!
    kazdy wie ze ja usmiecham sie az za duzo! a gdy raz mam powazna mine, bo kempol mi tak kazal, to musisz sie czepiac?:)
    a sfeterek musisz przywiezc – caly swiat moze sobie przeczytac zes mi go tu obiecal :P i rozumiem ze napisales to na czezwo! btw – spojrz na kempola cwaniaka – jak cos obiecuje to zawsze wypity :D

  10. Alinka jest… przepiekna. ah.

  11. wszystkie jak z żurnala:)

  12. …ale Alinka jest no mistrz najbardziej :)

  13. Alina podbije świat normalnie opad szczeny za każdym razem, schody rewelka, normalnie magia monsieur Martin

  14. jendrkowi mejkap MLK w szopie zrobi: )

  15. ja bym wolal zeby Jarecka mi zrobil ;]
    a wlasnie – co slychac u wk…Josephine?

  16. Josephine sie puszcza w kanałach i tunelach pod Centralnym: )

  17. piękne! piękne schody, piękna Alina, piękne światło, piękny jendrek, rogi niepiękne, ble fuj, no ale jak ma być szlachcianka, to bez rogów ani róż. nikt mi nic nie kazał, sama to napisałam.

    (tak dobrze?)

  18. emuuuuuuuuuuuuuuuuu wróciła: ) jupiiiiiiiiiii

  19. :)))))))))))))))))))))))))) jestem w absolutnym szoku, że ktoś zauważył, że mnie nie było!!!!!!! kocham mini.

  20. emu wszyscy sie cieszą , ale kazdy się boi bo nie wie ktos Ty : ) tajemna tajemnico: )

  21. no tak, ale ja nie jestem kimś, jestem nikim, mną, sobą znaczy, z zewnątrz jestem, gdzie tu tajemnica tajemna. Jak się bloga w świat wysyła to się trzeba liczyć, że obcy jacyś się przyplączą :) no bo jak ma być radośniej to udam, że mam całą rodzinę w Katowicach i Gliwicach :D

  22. w sieci nigdy nie wiesz gdzie wejdziesz ,ani czy bedzie droga odwrotu

  23. ale sie ostatnio nagrzmocilem… mam nadzieje ze nikomu tu nic nie obiecywalem zadnych sfeterkow itp… ide na gej parade 3 kroli chcecie jakies foty ? :) :*

  24. good work czarnuchu !

  25. nie wykręcisz sie Łot(o)rze! :]
    fotki chętnie zobaczymy na olabarth.com

  26. Anonymous Says:

    hey ja jestem britney sprears nauczylam sie troche polskiego żeby mogłam sobie zobaczyć polskom strone ja widziałam pełno stron zy zdienciami i powiem że te wszystkie zdiencia som obżydliwe zyjontkiem mojego hi hi noto narka ofiarka

  27. I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was wondering what all is needed to get set up? I’m assuming having
    a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet savvy so I’m not 100% positive. Any recommendations or advice
    would be greatly appreciated. Kudos

Leave a Reply

