MINI w miniświetle minijupiterów czyli minipost vol.2

…krotka relacja o takiej jednej co ukradla mikrofon…

mini2mini3mini1mini42

17 Responses to “MINI w miniświetle minijupiterów czyli minipost vol.2”

  1. Mini jest teraz na topie!!! minibuziak od Szakirki!:D

    aaa w ogole gdzies sie podziewal Marcinie?!

  2. no no no :)

  3. w pytę spódnica::.

  4. ja nie mam z tym nic wspólnego: ] to nawt nie jestem ja; ]

    minicałus Szak: ]

  5. bonita : mielismy trase koncertowa po polsce z ARSem ;P
    mini skierowala do mnie listownie(w takim malym lisciku) swoja miniprosbe zebym dodal miniposta o niej !!!!! a teraz taaaakaaa ogromna minisciema!! wrrrrr

  6. mini własnie ostrzy miniraczkami minisiekierkę by odrąbać tą głowę pełną loków !!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. teraz szakirka nie bedzie wiedziala czy mowisz o niej czy o mnie…bo ona ma pelno loczkow na glowie !!

  8. Szakirka wie jakie mam uczucia do niej pomimo tego ze się nigdy nie widziałyśmy, wie również że to Ty podpadłeś a nie ona: P

    Ciebie wiem gdzie szukać a Szakirki nie.

    Właśnie minisiekierke zamieniłam na megatopór!!!!! – dla Ciebie Panie Bane żeby nie było niejasności;P

  9. che che! podpadles Marcinie;P

  10. a w ref. było tak “my little china girl…” ;)

  11. My little China Girl
    You shouldn’t mess with me
    I’ll ruin everything you are
    I’ll give you television
    I’ll give you eyes of blue
    I’ll give you a man who wants to rule the world

    David Bowie jest wporzo: ] pozdro dla Egena: ]

  12. haha Miiiiini-Miniiii-Mini-Mi my little clever girl :*

  13. http://pl.youtube.com/watch?v=oGa5yU04dPU

    zbyt duzo dobrych znaczeń ma słowo clever eugen.

    A pieśń dedykuje Wszystkim ;] klip jest megawporzostary.

  14. nooo światowo ;]

  15. miniswiatowo panno Zachar ;]

  16. http://pl.youtube.com/watch?v=8qjTStVY6Hk

    tak na dobry wieczór dla wszystkich i dla Eugena specjalnie:]]]

  17. minispodniczka zajebioza!!!

Leave a Reply

