on the road again…

untitled-1-copy

dsc_1856-copy

8 Responses to “on the road again…”

  1. why don’t you just settle down ?…. ;)

  2. patrzenie na Twoje foty sprawia mi ewidenta przyjemnosc… GREAT i nie umieraj

  3. ejj cos musi w tym byc ; ) mi nigdy tak nie powiedzial :D yo

  4. Tobie szefie wszyscy tak mowia… :) twoje zdjecia to juz jest inna planeta. a Zbycha moje ulubione foty to wlasnie rzeczy martwe, takie przyziemne ktore zabijaja estetyka…dodatkowo te krajobrazy z ktorych zawsze wyciska maxa… czasem mi sie wydaje ze to nie mozliwe zeby zwykly smiertelnik robil takie foty , i czasem mysle ze sa tak dobre ze chyba sciagane z intenetu, ale potem sie opamietuje… ogolnie fajnie macie ze macie takie drogie aparaty bardzo ekskluzywne i w ogole robicie z nich uzytek nie uzywajac trybu auto jak ja :) keep going, pozdro z biblioteki, czuje sie jak orgazmus tzn erazmus :*

  5. ej to nawet ja zmieniam tryby w moim canonie :) i prawda ze bartek robi zawsze na auto foty i zawsze sie wkurza jak mu kaze zmienic na slonce np kiedy swieci slonce albo na chmurke

  6. cos wam powiem w tajemnicy…
    Siła zdjec Zbyszka polega na tym, ze jak jest slonce to wlacza prorgam na chmurki, a jak swiecą chmury to odpala program na ruch nocą. ale ciii!

  7. wlasnie zasiadlem… w intersporcie na macu przy kawie :P i cos wam powiem… mozna sobie ciuszka z burtka kupic fajnego, miejscowka odpicowana, mis polarny kreci glowa, ognisko na zewnatrz, kino 3d a to wszystko w jednym budynku… taaa… ale : kawa niedobra, internet co prawda za darmo ale komputrer sie wylacza co 10 min, a kobieta za barem nie mowi po angielsku… to ja juz wole costa cafe :P dzieki za mile slowa…

  8. pozdrawiamy wladco sniegu! wladco fotek! a ja bede dalej robil na auto bo czas to pieniadz a nie zwyklem pieniedzy marnowac meczac sie z suzkaniem trybu typu chmurka! i tak nie widac roznicy a jesli nie widac roznicy to ?

Leave a Reply

