thriller night

8 Responses to “thriller night”

  1. warto wiedziec: (wiki)
    Thriller to najlepiej sprzedający się album wszech czasów. Ilość sprzedanych egzemplarzy wynosi 104 mln (30 mln w Stanach Zjednoczonych).

  2. pat-o-logue Says:

    w stanach najlepiej sprzedaje sie mr. obama – czy to jest thriller czy balladyna (ktora thrillerem jest)?

  3. hahaha wiecie świat jest mały jak próbowałem obłaskawić Aniołka ,to to był moj materiał instruktażowy ,wszystko było jak miało być nawet tak samo wyglądaliśmy i wszystko bylo dobrze gdzieś do 3 minuty …ale statyści i narrator mi nawalili :(

  4. co za gupoty wypisuję …kochany aniołek mi sie zdenerwowal…katastrofa Titanic Chemiepark aaaaaaaaaaa!

  5. nie denerwuj Aniołka Eu, bo Ci prezentów nie przyniesie pod choinkę..
    no chyba, ze jestes z Tych(ów) nowoczesnych co mysla ze pod choinke prezenty przynosi santa klaus alias dziadek mroooz ;]

  6. ten klip byl kiedys tam najdrozszym klipem w ogole

  7. Jdrq są też tacy co wierzą w Weihnachtsmanna :) ale ja wierzę w Aniołka :)

  8. no ja mysle ze sa.
    inni jeszcze w Papa Noela, a ja np wierze ze sam sobie przynosze prezenta:]

    Eu – nie odpisales mi skad znajomosc dzielnic Leverkusen :P zapraszam do pocztówek :)

Leave a Reply

