sound of silence…

16 Responses to “sound of silence…”

  1. mam nadzieję ze kazdy z nas pamieta o tych samotnych opuszczonych grobach……………………………….które nie swiecą niczym………i o których nie ma kto pamietać………..

  2. pat-o-logue Says:

    bylismy tam razem, brachol – 1 listopada 2007. bylo metafizycznie.

    o jaka szkoda, ze nie moge sie zatopic w te pierwszolistopadowa refleksje dzis… los wygnanca.

  3. pamietam taki dzien…kiedy z chlopakami zapalilismy swieczki na balkonie…wtedy zrobilo sie troche jasniej a my znalezlismy sie troche blizej…

  4. ja tez to pamietam chlopaki…

  5. tez tam wczoraj noca bylem..cmentarz noca w ten dzien w roku jest naprawde przepiekny!

  6. hmmmmm….pozwolcie, ze opowiem Wam historię…..Jest dzisiaj, godzina nie wiem która, mały cmentarz gdzieś na wsi w mazowieckim, ludzi brak bo juz póxno i zaduszki…. stoję przy grobie mojej babci z bratem….i nagle coś łąpie mnie za spodnie….przerażona w zwolnionym tempie ciągne za rękaw Piotra i patrze tak jak zwykle kiedy sie boję wybałuszam gały i nic nie mówię….oko leniwe mówi ratuj….ten patrzy się na mnie i na dół i zaczyna się śmiać, pęka ze śmiechu nad grobem babci która uwielbiała się śmiać…..i uwielbiała numery….spoglądam i ja…….a tam wielkie czarne oczy merdają do mnie ogonem….mały zapchlony psiak…
    mówi do mnie – zabierz mnie do domu,odpowiadam- kiedy ja nie mogę mam już psa, on na to zabierz mnie do domu siedze tu i siedzę i nikt mnie nie chce zabrać od wczoraj, jestem głodnu i mam milion pcheł….
    nie maiąłm wyboru…..zabrałam….daliśmy mu na imię……………………………………………… Grabarz: ]]]

  7. podziwiam Cię Mini ,mało jest takich ludzi …

  8. :D no tak…ni moglo byc inaczej :-)

  9. dzieki za te opowiesc Mini
    i pozdro dla Grabarza!

  10. Eugen- kazdy by zabrał:]

    Mlk- mogło być bo mógł mię pożreć w całości :]]]]

    Jdrq- to dzięki Tobie ;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

  11. nie kazdy by zabral

  12. nie kazdy by zabral

  13. :((( szkoda że nie każdy…

  14. to czemu piszesz ze kazdy ?

  15. bo tak myślałam do momentu kiedy dwa klony nie uświadomiły tego. mi….. i tak pozostała nadzieja że jednak każdy by zabrał pchlarza do domu :(

    nie czepiaj się już ……MOŻESZ!

  16. oj oj…prosze mi sie tu nie awanturowac pod postem o takim tytule :]
    nie przystoi!

Leave a Reply

