separtysci.com pędzą niczym Rocky!

z dzienniczka małego statystyczka:

Październik – jak do tej pory rekordowy miesiąc pod względem oglądalności!

Notujemy rekordową liczbę odwiedzin, choć miesiąc się jeszcze nie skończył i wynik ciągle się poprawia. Osiągnęliśmy także rekord odwiedzin dziennych – to zasługa naszego Gwiazdora Marcysia – jego kolejne wyróżnienie na digart.pl przełożyło się na świetny wynik – post Marcina był najczęściej oglądanym postem na pl.wordpress.com!

Także blog jako całość zwyżkował formą, co przełożyło się na 4te miejsce separtystów na pl.wordpress.com

Cóż, pozostaje tradycyjnie podziękować wszystkim Gościom i zaprosić do jeszcze częstszych odwiedzin :]

A teraz krótka i naprawdę piękna scena z kultowego filmu o bokserze. Od początku była ona dla nas inspiracją.. Nie będziemy ściemniać – poprostu zawsze chcieliśmy być tacy jak Rocky!

DZIĘKUJEMY CI ROCKY!!!

25 Responses to “separtysci.com pędzą niczym Rocky!”

  1. pat-o-logue Says:

    separtystom seppublika zyczy alles gute!

  2. nie wiedziałem ,że tutaj aż taki tłok !!! muszę być ostrożniejszy w tym co piszę ;)

  3. a wszystko dzięki mnie Jędrkuuu :)

  4. :]]]

  5. wir wuenschen Sie auch alles gute!

    tlok jest konkretny :] pomysl Eugen jaka publike mial Twoj post? Twojego piesa juz wszyscy znaja :)

    nie wszystko Kuku, nie wysztko:) bardzo duzo dzieki Mini, ktora wpisala sie pod Toba, a ktora serdecznie pozdrawiam :]

    PS. a Tajne/Poufne to naprawde wporzo fylm!

  6. Ja juz nie wiem czy to Rocky uzalezna ? Czy SepArttyści dodaja cos do bloga nielegalnego:]

    Oby kazdy miesiąc obfitował, obfitowaaaaaał obfitooooowaaaaaał;]

    Jdrq- daj pokurzit;]]]

  7. scena rewelacja podobnie ta muza!
    ladnie ten wykresik sie wam pnie :D

  8. uwaga! Oko Saurona czuwa…

  9. ciiiiiiii ; )

  10. Anonymous Says:

    ale dlaczego ciiiiiiii ?????? i czym że jest oko Saurona? trzeba się go bać?

  11. podobno trzeba! Separtysci takie ploty roznosza… :O strzezcie sie!

  12. oko Saurona jest czerwone, miga i trzeba sie go bac!

  13. zacznijcie biegać w takim fajnym dresiku jak Rocky!:)

  14. ja mam taki dresik Asia:) kurcze może my zaczniemy biegać razem:)))

  15. Asia niestety nie lubi biegac. a jak juz biega to z takimi dołączanymi dla rownowagi bocznymi kołeczkami :D

  16. pozdro dla Asi ;]

    więc może tylko dresik?

  17. pozdro mini;)
    powiem Ci, że jeśli nasze bieganie wywoływałoby takie emocje wśród ludzi jak na tym filmiku to ja bardzo chętnie. Kółka już odczepiłam w podstawówce, więc nie będzie wstydu!:)

  18. Ja nikomu nie mówiłam o tym, ale ja też mam chółeczka chowam zawsze do mini plecaczka i zakładam tylko kiedy jest ciemno:]

    wiec mozemy biegac po zmroku:]]]

  19. ja slyszalem mini, ze Ty w swoim Mini Morysie masz boczne 2 koleczka dostawione :P
    a Asia doczepia boczne koleczka nawet do sanek :]

  20. w takim razie masz pszechlapane bo- U w i e l b i a m ASIĘ :]]]]

  21. Jęęędrek nie opowiadaj już o tych kółeczkach bo zrobi się przykro, że zdradziłeś mój sekret szybkiego poruszania się wszelkimi pojazdami…:(

    a dla Mini – :*

  22. dobre :D

  23. Jendrek ma pozamiatanee:]]

  24. nie bedzie tak zle:P
    ale jak piszesz jendrek przez en to powinnas pisac kępol przez ę :P

  25. ciekawe czy kępol daje radę? ;]]]

Leave a Reply

