Manufaktura Fashion Weekend vol.2

Druga odsłona pokazów. Ciekawe co na temat tej kolekcji miałby do powiedzenia Jean Babtiste Poquelin, alias Fafin (czyt. Fafę), prowadzący “Lekcje stylu” na Dzikusach. Fafę, czekamy na Twoją wnikliwą analizę.

Dziewczyny z Moda Forte pozdrawiamy!

Może jakaś mała ankietka odnośnie tego, które wdzianko najbardziej się Wam podoba? :) Wpisujcie numerki od 1 do 6, licząc, że 1, to ubiór czarny najbardziej z lewej :]

39 Responses to “Manufaktura Fashion Weekend vol.2”

  1. pani numero duo to fajna foka :]]]

  2. wybacz jdrk-uuuu: )))))))) panie zawsze mi sie podobały: )

    ale naturalne futra i skóry jakoś nie budzą we mnie zachwytu chętnie pokolorowałabym je farbą…. szkoda zwierzaczków:(

  3. ja slyszalem ze ta skora to skaj, a futra ze sztucznego futra.
    poza tym ostatnio slyszalem, ze do wyprodukowania jednej bluzy z dresu potrzeba skory az 3 wiewiórek :(

  4. jak to mozliwe???????????????????

  5. zgadzam się z mini 2 de best

  6. ja wybieram nr 3 i nr 6:)
    a zwierzaki nierzadko pięknie wyglądają wplecione w płaszczyk;)
    poza tym —> http://pl.indymedia.org/pl/2006/11/24563.shtml

  7. oj sorrry
    chodziło mi o nr 5, choć biało perłowe kozaczki kusza troszkę ;)

  8. Anonymous Says:

    Hola ,
    bardzo dobrze prezentuje sie pani modelka na zdjeciu numer dwa w sekwencji. Czarne spodnie, buty pod kolor plaszczyko kurtki futerka, ciekawy projekt. Duzy plus desde la ciudad de fashion catalana – Barcelona !!!

    Muy bien chicos !!

    mariolita

  9. 2 rulez…

  10. tak naprawdę nie ma moim zdaniem żadnej w tym mody jak na mój gust zalatuje tandetą: ) zdjęcia jedynie są dobrze zrobione, tylko chyba przez to dobrze wyglądają te ubranka futrzanka….. no i przez fajne foki: )

    jdrk…dawaj bieliznę w trzeciej odsłonie: )

  11. Saludos Maria y Ola :]
    szukaj tam mieszkanka i potem cala ekipa wpada! :]

    perłowe kozaki faktycznie WPORZO,

    a co do bielizny…nie wiem czy to wypada..
    myslalem nad dodaniem posta powiedzmy w godzinach od 22 do 5 rano. taki exkluzywny post dla doroslych, ktory b wczesnym rankiem bym usunal ;]

  12. niestety wszystkie te stroje sa na maksa CHU JO #$ :(
    firma nazywala sie andy fashion z tego co pamietam :D:D:D

  13. powiedzial w/w ktory niczym prawdziwy dres chodzi tylko w najach ..
    żenua xDDD

  14. to daj mi na riboki!

  15. ja stawiam na nr 6 ze wzgledu na widoczne naklejki na podeszwach od butow;D hahaha fascynujace!

  16. ej! nie chcialam byc anonimem! damn… nie ma juz tej opcji, ze trza wpisywac swoj identyfikator i e-mail?!

  17. damn… nie chce byc anonimem!

  18. kasia (chicks) Says:

    nie podoba mi się ani jedno wdzianko :)

  19. pięć :]

  20. mi tez stroj nr piec :]

  21. Wkurwiona Josephine Says:

    Paula !!! Zabiije cie , generalnie to dzieki za olewke totalną! w ogóle nie odpisujesz ,nie odzywasz sie ,super. Ale chciałam ci powiedzieć że to działa w dwie strony…

    Bardzo nie fajnie , mówsz że masz dużo pracy ale kiedy ja mam w chuj pracy a ty masz prośby czy coś to zawsze znajde czas….

    Generalnie to możesz już zacząć rysować dla mnie laurke piekło/niebo bo jestem mega zfochowany!

  22. Wkurwiona Josephine Says:

    Haaaa i sie wydało!!!

    Dostałam anonimowy telefon z pogróżkami od pewnej osoby i zagroziła mi że wyjedzie z wawy z moim swetrem H&M , jeśli ktoś przyuważy takową osobe w szarym sweterku ,rozmiar M , to walcie w łeb i do bagażnika . Dla tego kto załpie ją pierwszy czeka nagroda ( tygodniowy pobyt w hotelu Gołębiewski)

    Chodzą słuchy na mieście że ten osobnik (płeć żeńska) bedzie stacionował też w poznaniu ,wiec Poznaniacy też mają szanse wziąć udział w “łapance”

    Powodzenia!

    Josephine!

  23. olaboga

  24. witaj Jarecka:)

    moze dzieki blogemu jakos sie uda odzyskac Twoj sweterek :]

    a ten tydzien w golebiewskim to tym mazurskim czy tym w wisle?

  25. Wkurwiona Josephine Says:

    mazurski oczywiście (na bogato)

    ejjjj ty masz zdjecia z manufaktóry te “prywatne” które Paula miał bo nie moge sie doprosić…..

  26. nio ja mam wszystkie, prywatne i intymne ;)
    jestes zainteresowany ?:)

  27. Wkurwiona Josephine Says:

    nommmm dawaj na jarek@medialook.pl

  28. uspokoj sie !

  29. Wkurwiona Josephine Says:

    mlk – a Ty to kto że mnie uspokajasz?

    Wiec tak:

    Nasza kochana “zguba” sie odnalazła. Grzechy zostały wybaczone, porozumienie na szczycie ZAWARTE , perspektywy códowne ,ich wykonanie…. CDN.

    Mini kochana odpuszczam wszystkie winy ,laurka już nie potrzebna, wystarczy ,Bucz na ul.3 krzyży :D:D:D:D .

    Kiss Kiss

  30. Błędy robisz Josephine tak ortograficzne że aż bolą:] napraw się gamoniu jeden:]

  31. Wkurwiona Josephine Says:

    Śmiejesz sie z dyslekcji??????

  32. uwielbiam Cię….

  33. Wkurwiona Josephine Says:

    no ja Ciebie też , manekin załatwiony hehehe

    A co z KINIĄ? gadałaś?

  34. co nie zmienia faktu,że powinieneś pracowac nad tym uposledzeniem jezykowym: ] daj mi maila i nie załatwiaj spraw w tym tutaj miejscu szacownym czcigodnym ;] pipo

  35. Wkurwiona Josephine Says:

    ja nic nie załatwiam ,ale widze że tylko tu moge zagadać z Toba bo na mesy mi nie odpisałaś :D:D:D:D:D

    to mój mail o Wielka Paulino! jaroslaw@avantmodels.pl

    i jutro do południa daj znac co i jak bo ja umre!!!!!!!!!

  36. :]
    zaraz napisze Ci smsa albo zadzwonie ale na razie jestem podłaczona przez tel do netu na innej karcie i nic nie mogę….

  37. gg 12609480 to chyba lepszy pomysł:]

  38. Mini – ogloszenia matrymonialne w dziale “pani pozna pana” :]
    a tera dej no pokurzic :)

  39. kochany wybacz ale jakbym mu nie dała gg to ten post osiągnąlby rekord wpisów i byłby milion…albo gazylion nawet:]

    nie ma kurzienia;]
    ale jest zieniu

Leave a Reply

