ManuFaktura Fashion Weekend 2008

i znow sie sepARTyści rozjechali. zbychu buja sie po bytomskich górkach, a ja, wespół z marcysiem, spędziłem łykend w Manufakturze, czyli takiej wypasionej łódzkiej SCC. było trochu mody, dużo zmiechu i tyleż zdjęć.  mieliśmy sposobność zobaczyć jak wygląda dzień z życia (jeszcze nie ‘super’) modelki/modela, jak wygląda dzień z życia mini, czyli pani malarki twarzy i okolic, dzień z życia fotografa (ja obserwowalem marcina, a marcin mnie:D) i, koniec końców, dzień z życia ochroniarza w dużym centrum handlowym! (ManuF jest na tyle duża, że ochroniarze poruszają się po niej na Segway’ach!). Najciekawszy okazał się być dzień pana ochroniarza, bo to chyba super sprawa jeździć sobie tym kosmicznym pojazdem!

A teraz parę zdjęć z piątkowego pokazu:

Na zdjęciach modelki z Moda Forte http://www.modaforte.pl/.

Wizaż: Rouge Bunny Rouge http://www.rougebunnyrouge.com/ w osobach Mini i Jarka – pzdr!!

8 Responses to “ManuFaktura Fashion Weekend 2008”

  1. jam nijr kommwent u ja trgon dej aartere are prretja lothtjaa prettyja , nok mekmniivnj sorry I lxgove lob=v lovvya All :”

  2. it meant Ilove yu all ! :)

  3. pewnie znow mi sie oberwie Eugeniuszu, ze tu pałką wymachuje, ale czasem jak musze, to moderuje :)

  4. haha przywykłem był , tnij Pan :)

  5. pat-o-logue Says:

    to wszystko jedna pani czy wiele pan? moze jakis pan? czasy takie, ze nic juz nie wiadomo. pozdro od brata

  6. zdjecie mozna powiekszyc klikajac weń i juz wszystko wiadomo :)

  7. damn. 2pani od lewej strony ma ladne peciny! ptsz! aucz!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: