Soblik mówi: “Dzikusy” są superwypasem!

Ci co pamiętają Soblika z komentarzy na blogu (https://separtysci.wordpress.com/2008/05/19/nawet-pod-wpia-mozna-spotkac-spoko-fury/ – w tym poście dał próbkę swojej rozgarniętości)  wiedzą już pewnie, że skoro Soblik coś poleca, to lepiej tam nie zaglądać. Tak jest niestety i tym razem:(

http://dzikusy.wordpress.com/ to nowy bohater blogosfery. a w zasadzie należało by rzec – antybohater, bo właśnie tego typu strony są zakałą internetu. Dzikusom nie chodzi o nic więcej, jak tylko o obrażanie wszystkich naopkoło – dowalili już prezydentowi, nawoływali do podpalenia siedziby PZPN, szkalowali 10latków z Chorzowa, oczernili nawet Wróbla Ćwirka w niewybrednym pożal-się-Boże wierszu-srerszu…i mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale nie chciałbym im robić reklamy! przeciwnie – pisze to wszystko, byście nie wchodzili na w/w adres, bo stracicie nerwy i czas! SłowemsepARTyści ZDECYDOWANIE ODRADZAJĄ odwiedzanie tego wstrętnego bloga!!!!

A na koniec zdjęcia tych, co stoją za całym tym dzikusowym zamieszaniem:

21 Responses to “Soblik mówi: “Dzikusy” są superwypasem!”

  1. moosiatko Says:

    ja tam kiedyś przypadkiem weszłam… tam jest samo zło… :(

  2. filipnutz Says:

    to może byś komentowała co???

  3. filipnutz Says:

    pozdr dla moosie!!!:*

  4. kosa rozumiem: )

  5. ja tam kiedys weszłem i padł mi prad w calym mieszkaniu i od tego czasu mowie weszłem miast wszedłem

  6. filip – najpierw wyrzuty do musi a potem pozdrowienia i buziaki?:P kto Cie PRu uczyl?:D

    a mini miala do mnie dzwonic a nie na sepARTystach przesiadywac:D

    mlk – oszczegalem zeby tam nie wchodzic . Moosie ma racje – tam jest złoooooo!

  7. mini się uzależniła jdrk:) od przesiadywania…tuuu

  8. mini musi się uzależnić od siedzenia…..tammm

  9. a jdrqu zczesuj weszki

  10. uzależni się jak poziom wody się podniesie:) w Nysie

  11. dobrze mu powiedzialas mini! :D PIĘĆ! :D

  12. pięc bedzie jak dasz pokurzit:)

  13. moosiatko Says:

    Nutz, mi słów po prostu zabrakło. nie mogłam się w sobie zebrać. jak się odważę, to się odezwę.

    swoją drogą było to niemiłe… ):
    i liczników długo nie sprawdzałeś. Ty… i adres też dostałeś ;P

  14. filipnutz Says:

    co racja to racja ale niemiłe to nie było chyba … tak mi się wydaje :)

  15. moosiatko Says:

    ;>

    chamskie? :D

  16. filipnutz Says:

    no dobra przeprasza :*

  17. wzruszylem sie czytajac Wasza wymiane zdan:]
    slodko ze nutz przeprosil – teraz dajcie sobie buzi:]

  18. moosiatko Says:

    jdrq, przyznaj się, żeś zazdrosny po prostu o Nutza jest ;P

  19. Nutz sie skonczyl :P plyt juz nawet nie nagrywa:(
    teraz nastal czas tego Pana z “portretu” :)

  20. moosiatko Says:

    słyszałam, że ma się poprawić ;P

  21. watpie, bo teraz planuje nabycie FIFY 2009 na pleja..a jesli tak sie stanie, to i swojego bloga przestanie wydawac, i mozemy zapomniec o nowych hitach Nutzka:) nawet na wiersze juz czasu nie starczy:(

Leave a Reply

