100 lat Obrońco Hardkoru! / Dzień Chlopca!/ 100!

Dziś kolejny stały współpracownik bloga nam sie postarzał – 23 urodziny obchodzi dziś Wojciech, lepiej znany jako drnk 4130 albo też “w/w”.

Wojciechowi życzymy wszystkiego najlepszego! :]

PS. Nie zapominamy też o WSZYSTKICH CHŁOPCACH, którzy dziś mają swój dzień! Dziewczyny – prosimy o wpisywanie życzeń dla chłopców!!!! :)

100

PS2. ja też mam dziś moje małe własne 100 – otóż ten post jest moim setnym prywatnym postem:) Pozdrawiam mamę, brata i wszystkich, którzy mnie wspierali, by udalo mi się to osiągnąć :]

19 Responses to “100 lat Obrońco Hardkoru! / Dzień Chlopca!/ 100!”

  1. Najlepszego Panie kolego :) 100 lat.

  2. Wszystkiego najlepszego Sąsiedzie:) trzeba to oblać;)

  3. kasia (chicks) Says:

    Wszystkiego najlepszego dla wszystkich fajnych chłopców!!!!
    A na rozgrzanie demoniczna Grace…

  4. wszystkiego najlepszego Przystojniaku ! Wszystko co wyzej plus moje !

  5. no to wszystkiego najlepszego Panie!!

  6. no to wszystkiego najlepsego Panie

  7. i cobyś był rowerkowy Spartan !!!! Never to surrender !!! :)

  8. szikale onikot plesenti czyli wszystkiego najlepszego ortku

  9. Fuckin A B, fuckin A!

    Wojciech jest najlepszy.

  10. najlepszego Wojtku!!!:)

    najlepszego chłopcom:)

  11. sto lat sto lat neich zyje zyje nam !!

  12. najlepsze zyczonka dla chlopakow i Wojtka !! :)

  13. sto lat byku!

  14. mhm… zatem, zebys dalej nie lubil dziewczyn, bo sa feee;D sto lat Wojtus!

  15. dzieki ziomeczki !

  16. spoznione 100 lat byku!

  17. spoznione, ale szczere… najlepszego !

  18. za pozno..wojtek juz tych ostatnich nie przyjal…przykro mi i pozdro.(przyp.red.)

  19. moze byc ze nie przyjal. ale moze jednak przyjal. na klate.

Leave a Reply

