sto lat qufel !

sto lat, wszystkiego co najlepsze, energii i cierpliwosci do zawodnikow ;) oraz udanego sezonu…  aby Twoje marzenie sie spelnilo… zycza separtysci !

21 Responses to “sto lat qufel !”

  1. No i oczywiście JA (Cymboro) też się dołączam do życzeń dla naszego kochanego trenera :D. I żeby miał więcej takich wspaniałych i wesołych zawodników jak ja. No a tak na serio to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO TRENERZE!!!!!

  2. I ja dołączę się do życzeń! FUN for everyone! Thanks to U!

  3. Sto lat sto lat z okazji pierwszej osiemnastki !!!

  4. dołączam sie!

    100lat dla p.Trenera! zycze by mlodziez byla bardziej posluszna a zima bardziej sniezna ;]

  5. 100lat

  6. Zdrowia, szczęścia, pomyślności. Piwa, wódki i miłości. Miłych dni, ciekawych wrażeń i spełnienia wszystkich marzeń.

  7. 100 lat 100 lat niech żyje Kufel nam, lalala wszystkiego najlepszego z okazji 18 urodzin

  8. ja tez zycze najlepiej!

  9. ehehe 10 ;) lat (nie macie innego zdjęcia)

  10. momy… ale nie domy ;)

  11. na nastepne urodziny zachowomy! ;]

  12. Żyj ! (pokaż Państwu prezent z Landgraaf:)

  13. Ja prezent widzialem. Podlaczam sie pod zyczenia, ale jutro osbiscie w Pradze wypijemy se z Kuflem zdrowie hej

  14. ooo, Piontas wstal:P pozdro chopie:D

  15. wiesci o slynnym prezencie z landgraaf doszly juz i do katowic ! :)

  16. piontek dzisiaj wstal z pewnoscia duzo wczesniej niz ty jedrku… mimo jego wczorajszych imienin ! ;)

  17. ja na pewno!
    ja dzis wstalem o 5 rano a dopiero potem poszedlem spac, wiec nie wiem.

    o co cho z tym prezentem?

    piontek powinien miec imieniny w piatek, a wczoraj byl piatek.

  18. Raz jeszcze wszystkiego najlepszego dla najlepszego Trenera! pzdr dla pani krasnalicy ;)

  19. Madzia Jureczko/Jurkens Says:

    Wszystkiego najlepszego dla naszego trenera…zdrowia,szczęścia,dużo miłości i duuużo przyjemności:)
    Pozdrawiam;):*

  20. 100 lat qufel!

  21. hahaha ja słyszałem że prezent z landgraaf nie przetrwał ;)

Leave a Reply

