Egzaminy na aplikacje 2008! / pozdro dla brata!

Jako że to już tylko pare dni do egzaminów na aplikacje pare słów otuchy i wsparcia dla tych, którzy teraz w zaciszu domowym ciężko kują. Życzymy Wam owocnej pracy w tych ostatnich dniach, żeby wszystko w główkach zostawać chciało, a egzamin żeby łatwy był dla Was, a dla innych trudny! (dla tych co nie wchodzą na tego bloga;] )

Egzamin, jak to egzamin – wywołuje stres, ale po egzaminie, niezależnie od tego jak poszło, idzie się do Hipnozy/Spinozy i znów jest fajnie. Jeśli zastanawiacie się, jak to będzie, to polecam film z zeszłorocznego egzaminu na aplikację adwokacką:

A tu film z zeszłorocznego egzaminu na aplikację notarialną:

A tu piosenka, która stała sie hymnem EURO 2008 i International Garden Party 2008 – niech Was bojowo nastawi przed egzaminem!!

I, last, but not least – pozdro dla brata, co pojechał do Nowego Świata, ten kawałek też dla CIebie brotha!!

14 Responses to “Egzaminy na aplikacje 2008! / pozdro dla brata!”

  1. film środkowy… co tam robi książę Harry?!

  2. gdybys ogarnial to bys wiedzial.

    ksiaze harry zle usiadl. gowniarz nigdy sie nie nauczy.

  3. Bracia Harry i William w przypływie dobrego humoru zgosili sie rok temu na examin – ale ze wiedzy nieco zabraklo to dalej w scianach wpia mozna ich spotkac. nawet interwencja Karola nie pomogla!

    btw – ks. Harry zaprasza Was na swojego bloga:
    http://www.yelonekbambee.wordpress.com

  4. please forgive me Your Majesties I beg your pardon each and both of you ,especially the younger, the gówniarz one !!! pewnego dnia skończycie wpia i zaświeci słońce and the Belfast child will sing again!

  5. a co do sposobu wypowiedzi księcia Williama : Sir you are born to reign :D

  6. dr Zielinski Says:

    nie zezwolilem na publikacje mojego wizerunku na tej stronie. to jest karalne. wszyscy pojdziecie siedziec.

  7. ja już siedzę (na dupie i na stołku)

  8. a ja siedze w więzieniu stanowym Fox River i czekam az mnie Linc wyciagnie.

    ide na koktail mmmalinowy :P

  9. Książę Henryk Charles Albert David Mountbatten-Windsor Says:

    Ej, poskarze sie babci i wam zrobi z dupy jesien sredniowiecza.
    Ps Pozdro dla brata ( Williama oczywiscie )

  10. William dzis we Wrocku. przewidywany powrot: 23:00
    przewidywana pula na wygrane pierwszego stopnia: 23.000.000 PLN
    pozdro dla braci Książąt :)

  11. yes indeed, they deserve a royal treatment !!!

  12. ksiaze william Says:

    sie woze a co… oplacone przez podatnikow, niech pracuje plebs

  13. Ci na notarialnej to zawsze mieli trudniej, co widać chyba ;)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: