Dzis zatanczy dla Was Masha…look models / wiecej www.ftv.com

m:Masha mejkpa : Paula Dzwigala, suknie : Presen Rodriguez

15 Responses to “Dzis zatanczy dla Was Masha…look models / wiecej www.ftv.com”

  1. pat-o-logue Says:

    masha masha, boooya kasha!

  2. Kasha,nie kasha co to kogo obchodzi.Tajemnicza uroda ,piekna interpretacja!W mistrzowskim wykonaniu.

  3. mnie obchodzi co brat pisze ?

  4. pozdr dla brata

  5. swietna sesja, klimatyczna!:)

  6. pat-o-logue Says:

    pozdro od brata

  7. ha,ha,ha Pozdro dla brata tyz.

  8. wypas!
    pozdro dla brata :)

  9. studio dało rade ;]
    pozdro dla Tomka, co ma zdolnego brata;]

  10. juz w ftv.com :) szybciutko. Gratuluje chlopaki ponownie.

  11. a ja mam pytanko czy te zdjecia sa nakladane w ps czy jakos podwojne robione? chodzi mi o to podwojne na dole, zdjecie z prawej. Z gory dzieki za info

  12. siemasz Piontas.
    Marcina nie ma do niedzieli/poniedzialku, bo w stolycy foci, a takie rzeczy to tylko on niestety wie…choc moim zdaniem i tak Ci nie powie, bo to jego warsztat…ja kiedys pytalem – spojrzal na mnie tak, ze juz potem nigdy o nic nie pytalem :D

    nie mniej jednak odpowiadam CI za Marcina, zebys nie myslal ze olewamy naszych czytelnikow ;]

  13. Ale te zdjecia cyka cyfra czy analogiem?

  14. cyka i tym i tym.
    aparatow ma moc! cyfra, sredni format, wielki format..za kempolem nadazyc sie nie da. szalony! ale dobry z niego czlowiek, wypic lubi..wiec jak postawisz mu 3 kolejki to i moze cos wiecej opowie :]

Leave a Reply

