kitomania

plywac kazdy moze… a zwlaszcza pod czujnym okiem kolosa i innych w kiteszkole…

www.kiteszkola.pl

13 Responses to “kitomania”

  1. nooo Zbigniew a o słynnym kukule nie wspomnisz :(heheh (pokaaa cyce)

  2. jedyne co moge wspomniec to ze strzelil jedno ladne zdjecie kolosowi i zmoczyl gatki

  3. Ja się pytam mądryś jest ??;]

  4. pat-o-logue Says:

    super fotka, zbiku! a ty probowales???????????????????? a ty?????

  5. ja ? ja probowalem, fajne, jest mniej skomplikowane niz wyglada… pzdr od brat’a dla brata

  6. ja sie pytam gdzie ta fota ;p ?? dzieki za przyjazd i plywanko ;)

  7. ja sie pytam mozecie juz?

  8. kolos, widzialem na naszej klasie u kukułka z podpisem : ja na helu. ;]

  9. no to jest akurat olek krawczyk, na tym zdjeciu :PP:P:P_:P:P:P:P

  10. TYś widzoooł :D

  11. Niezle zdjecia. Slyszalem ze Zbychu poplywal no i ze Kuku jak zawsze najslabiej, ale coz. zycie

  12. kukulowi o tyle najslabiej ze wcale :)

  13. co za ludzie :)

Leave a Reply

