Matejuż też magistrem!

Donoszę z lekkim opóźnieniem, bo zdarzenie miało miejsce w poniedziałek:

pierwotnie zaplanowana na 10:00, ostatecznie odbyła się po 11:00 – obrona pracy magisterskiej Mateuszka. Ale nie ma tego złego – dzięki temu można było prosto po zakończonej sukcesem obronie skoczyć do Hipnozy, w której kuchnia otwierana jest w południe. Mateusz postawił wszystkim zebranym kanapki z serem i cebulą i soczki pomidorowe! Działo się!!

Mateuszowi gratulujemy, wszak dołączył do elitarnego grona!

Mam tylko jedno zastrzeżenie do Kolegi M. – Mat, zapomniałeś o teorii wózka?! Co ja teraz zrobię ze sobą i ze studiami?!?!?! :P

9 Responses to “Matejuż też magistrem!”

  1. gratulacje!!!:)

  2. gratulki kolejnemu szczesliwcowi!!

  3. hehe slusznie pokazal Mateusz:P gratulacje!

  4. magistrowi Matiemu gratulujemy :)

  5. z ewangelii wg św. Mateusza ” gratulujemy!” ;)

  6. pat-o-logue Says:

    matt – herzlichen glückwunsch!
    brat – przezyyyyj to sam.

  7. miles davis Says:

    Z duzym poslizgiem, ale serdeczne dzieki. W sumie to ja znowu zostalem studentem, wiec moze jednak, choc z duzym naciagnieciem, ale moze by reaktywowac teorie wozka, co ty na to jdrq? Przeslij mi wogole te foty, pliz!

    Hey Brat Pat, ein dickes danke auch an den deutschprachigen Teil des Publikums. Glückwunsche zu Beförderung und zum ganz gelungenem Konzert in Ktz, leider megen Umzugs hab ich nicht mehr geschaft als Gast da zu sein.. Hoffe auf nächsten gigs.

    serdeczne bukzaplac / viele Grüsse aus HH

  8. hehe, w sumie racja:) ale to nie do konca tak, bo mnie wyprzedziles i jestes o 1 level wyzej:P za to ja nazbieralem ostatnio tyle punktow ze mam o jedno zycie wiecej, wiec wychodzi na jedno:P
    consider it done mate!

  9. miles davis Says:

    ale zes tera temat dojechal.. you’re a cosmic girl

Leave a Reply

