DJ Nutz’s pizza party!

2 dni temu, z okazji faktu, że Magda stała się panią mecenas, dj Nutz urządził u siebie na kwadracie “pizza party”. Nie obyło się bez konsultacji z mistrzem pizzy na region Górnego Śląska – Marciniakiem z Gliwic.

Koniec końców nie wyszło to Nutzkowi źle :P

Do pizzy oglądaliśmy film ściągnięty specjalnie na tę okazję z Korei Pd przez Magdę. Filmu “Host” jakoś szczególnie nie polecamy, choć jeśli ma się bardzo dobry humor, to jest szansa, że nawet ten film go nie zepsuje;]

PS. Jeśli ktoś z Was zobaczy coś śmiesznego na którymś ze zdjęć, niech w komencie napisze nr zdjęcia wraz z krótką historyjką. Najzabawniejsze komenty nagrodzimy!!

21 Responses to “DJ Nutz’s pizza party!”

  1. pizza byla wporzo aj
    pozdr dla madzi, asi i jdrq , i potwora rzecznego, i o szej i, kempola, i dla brata

  2. FIAlicja Says:

    jedyne co smiesznego tu widze to ten Filip powiedzialam GRZEGORZOWI zeby sie z nim nie zadawal bo on jest przesiakniety zlem do szpiku kosci podobnie jak fafin zenia sojka jedrek kempol zreszta WSZYSCY JESTESCIE ZLI tylko ja jestem dobra jo i tylko jo :) tylko ja z nim bede rozmawiac i chodzic wszedzie koniec kropka

  3. mo duzego ciula. jo i tylko jo!!!!

  4. na pierwszym zdjeciu wyglada, jakby dziewczyny zlozyly filipowi niemoralną propozycję, a on udawał, ze nie wie, czy powiedziec tak, czy nie :D

  5. a jak ja pisalem o cyckach to mnie kasowali , a tu co !? gdzie policmajster Jdrq?

  6. wieczór, policmajster jdrq sie kłania.
    panie Eugen – czym innym pisanie o dorosłych Paniach Mgr, co to i poczucie humoru inne maja, i rodzice ich sie pewnie o nic nie oburza, a co innego pisac niewybredne texty o naszych nieznajomych nieletnich kolezankach modelkach. mam nadzieje ze rozumiesz! ;]

  7. pzdr dla Filipka co ugniótł całkiem smaczną pizzę:)

  8. Mmm… pysznie było!! kiedy powtórka chlopaki i dziewczyny?;)

  9. a pozdrawiamy , pozdrawiamy…
    juz z UK ale pozdrawiamy ekipe :D

  10. jedrek zadzwon do mnie szybko

  11. szaleńi!
    dzwonie :)

  12. odbierz domofon !

  13. zapomniales ze ja nie mam domofonu! nawet wideofonu nie mam.

  14. nie ty :(

  15. Przerażający jest ogromny cień ogromnej RĘKI Filipa na zdjęciu number 3… No i to ile razy się przebierał do prawie wszystkich zdjęć… A zdjęcie numer … ostatnie… Źle… całkiem źle … Tak się nie przyzywa Kapitana Planety… to trzeba pięściami… No chyba że chodzi o Człowieka”robiący dobre pizze” :P

  16. filip przebieral sie nawet pomiedzy dokladaniem oliwek a dokladaniem pieczarek. tym zachowaniem nadał robieniu pizzy kształt fascynującego ceremoniału rodem z Kurlandii.

  17. nauczyly mnie tego kury blizniury

  18. pat-o-logue Says:

    pozdro od brata

  19. kwadratowa pizza? hahaha
    taka to robi moja babcia z Orzesza hahahahaha
    pozdro polaczki…

  20. no wlasnie czemu kwadratowa ? niemcy robia w trojkat ponoc

  21. Niemcy mają pyszne pizze o smaku ołowiu i żelaza … mówię Wam wojna w gębie ,aż się chce Polskę najeżdżać !!! verdammt !!!

Leave a Reply

