piontek w piątek

kolejna zlota osobistoscia, z ktora mam przyjemnosc przebywac w ostatnich dniach to piontas – semi pro snowboarder, czlowiek znany w swiecie koszykowki, niepoprawny piosenkarz, mis do przytulania, z zamilowania i prawie z zawodu informatyk, fan cebuli :

…zajelo mi 8 pelnych dni, aby w koncu ujac piontasa jak to sam okreslil… odpowiednio dobrze. udalo sie alleluja raduje sie ! pozdro piontas do zobaczenia za 5 min

4 Responses to “piontek w piątek”

  1. no niczego sobie to ujecie nad rzeczką.
    wez tam zapedz wszystkich modeli i zrob grupowe zdjecie;]

  2. Ale zes mi przyslodzil Zbychu.

  3. niestety model chwilowo out of order… kontuzja pachwiny.. no i nie ma juz cebuli… nie wiadomo czy z tego wyjdzie… prosze przesylac pieniadze na ratowanie Piontka do mnie, moga byc tez drogocenne przedmioty, sztabki zlota i organy, zwlaszcza nerki… choc Piontek nowa watroba tez by nie pogardzil :>

  4. ja chwilowo out of order nieprawda siedzi obok i trzyma sie niezle chociaz jutro za modeli maja ogarniac swistaki ktore mozna ponoc spotkac na odleglosci 10metrow… na razie widziol zech z gondoli… jutro treking ! przyslodzil zech piontas tobie bo wiesz… kszt

Leave a Reply

