dualsnowboarding

kto powiedzial ze snowboard to sport dla indywidualistow ?

pj i kiesler wyjasniaja :

ps dzisiaj cieplo bylo, slonce swiecilo i wiele z lodowca ubylo

10 Responses to “dualsnowboarding”

  1. pro – zarowno ci na nartach jak i pan zs.

  2. na deskach ? :)

  3. dają radę chlopacy.
    a maciek z mojego osiedla – to wiadomo, ze dobry!

  4. no pan zs ryzykowal zycie robia ta fote, nawet kask zalozyl… przyznam ze do czasu az wyladowalem bylem prawie pewny ze ktorys z nas rozplata Z bycha krawedzia…coz nic takiego nie mialo miejsca… ale jeszcze jutro skaczemy….:>

  5. zbychu- to teraz zaloz helm a nie kask. i zbroje. i kolczuge tez. i nic sie nie stanie, nawet jak dostaniesz krawedzia :)

  6. krawedzia to bizon prawie mnie rozcwiartkowal… coen i pj to pro wiadomo leca gdzie chca pozdro jedrula ! :)

  7. dzieki za wypicie zdrowia, bo tego mi ostatnio brakuje..
    tzn nie w sensie ogolnym, ale cholernie boli mnie nowopowstaly ząb i odcisk na stopie..
    pozdro zbychula;]

  8. no to jeszcze raz zdrowie twoje i nowopowstalego zeba i odciska na stopie…. a czy ty wiesz ze mnie juz czwarta osemka rosnie ? hmmm…. i to z bolem… to znaczy bol juz minal… ale cztery osemki do wyrwania juhu

  9. a mi chyba k**** 9tka rosnia!;/

  10. pat-o-logue Says:

    zbik, twoje niebo jest dybest! (do wynajecia?)

Leave a Reply

