na meczu u kiśla

maciek kiesler lubi futbol… dzisiaj mialem przyjemnosc ogladania z nim mecz wlochy-rumunia (1:1)… maciek skupia sie na ogladaniu w 100%, nie telewizor przyciaga macka, to maciek przyciaga telewizor…

wlochow maciek nie lubi… na wlochow maciek reaguje tak :

pozdrawiamy macka

post sponsorowany przez :

www.1080snb.com

4 Responses to “na meczu u kiśla”

  1. i prawidlowo,
    pozdrawiam tych, ktorzy sie skupiaja na ogladaniu meczu.

  2. korzystając z okazji ,że Kiśla nam zasnął , czy ktoś tam jest jeszcze skazany na te pxxxxxxxxe KPC ? termin lipcowy ? i czemu ja akurat mam ten syndrom ,że znowu zug odjeżdża ,ale nie ze mną ? puk puk jest tam ktoś?! NIE MA NIKOGO! dziękuję przepraszam ,już idę przeca ide już ….!…

  3. nie Kiśla, tylko Kisiel, a teraz to chyba Coen;) pzdr dla Macieja btw!

    kpc to pol biedy – gorzej z kpk!:] poza tym zug z kpc juz odjechal. teraz to lepiej łapac juz zuga wakacyjnego:P

  4. jak to ? jest termin 10.07 z kpca i jeszcze 1 pytanie (do Jdrq’a) czy seminaria też się oficjalnie skończyły razem z semestrem i zajęciami ? (sorry za wykorzystywanie bloga dla własnej prywaty) ;)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: