0:2

aktualizacja :

35 Responses to “0:2”

  1. pat-o-logue Says:

    ja to widze tak: wygramy z austria!

  2. musi byc jak mowisz Brotha!
    ale nie zazdroszcze bycia posrod niemcow po tym meczu…

  3. …. no cóż kilkunastu facetów lata za piłką ,a na końcu i tak wygrywają Eugeny :)

  4. Que traïdor podolski!
    Pero alegraros porque kubica va primero en el mundial!!

  5. Teraz tylko mecz o wszystko z austria a zaraz po nim mecz o honor z chorwacja.

  6. nie krakaj pan Panie Fafin:P
    jeszcze wyjdziemy z grupy!

  7. po co piszesz takie rzeczy wrrr

  8. niech wygra Eugen!

  9. co ja kkhhh piszę i po co ?

  10. nie Ty Ty … ten fafin

  11. Wieczni optymisci…… a przed meczem z NIEMCAMI pewnie kupiliscie LCD TOSHIBY w Media bo mysleliscie, ze po wygranej z niemcami bedzie kasa do zwrotu:)
    Ja typuje 1:1 z austria i 2:2 z chorwacja……..ale OBYM SIE MYLIL:)

  12. co to znaczy “ten fafin”?

  13. oddziela sie wlasnie ziarno od plewu… wszyscy do wiednia!!!!juz niedluogo pokaze wam filma dalczego warto byc z naszymi

  14. MLK….. niepotrzebna napinka. Tyle z mojej strony:) Pozdrawiam

  15. kto wygral?

  16. pat-o-logue Says:

    co to jest napinka???
    optymizm jest piekny, a uwielbienie piekna nie moze byc grzechem. (no chyba, ze jest i sie myle.)

  17. ja tam sobie gdzies w koncie…ze swoja wiara..i tyle z mojej :) tez Cie pozdrawiam !

  18. ej, mozecie juz ? juz tam ktos do was idzie. ok?

  19. Fafik – jak pojechales to znow ogralem Filipka! 4:3:P
    niezly spiel!

    ej, i bez napinek mi tu:P

  20. ej, o nutke ciszej tam prosze…
    wiara to jedno, a to ze nasi graja na niskim poziomie (choc coraz wyzszym) to drugie :)
    i tak im kibicuje !

  21. Zbyszek sie nie zna :(

  22. no uwazam, ze ZS troche zbyt surowo ocenia, bo gdyby to byl niski poziom to by w ogole nie grali na EURO. przypominam mecze z portugalia w eliminacjach..a mecz z niemcami nie byl jakis zly- pamietajmy, ze niemcy to faworyci, ktorzy 3x zgarneli zloto za EURO, a w sumie maja 6 medali ME, plus pare za MS. ja wierze, ze mecz z austria cos zmieni. ci co jada do wiednia niech zedra tam gardla!:)

  23. zbyt surowo bo to nasza reprezentacja a nie costa rubika

  24. Podzielam zdanie Zbycha. Mam nadzieje, ze mylilem sie co do typowania wynikow. W koncu nie po to jade do wiednia zeby ogladac remis!!

  25. Fafin nie wie co to znaczy kibicowac. jak chopie jestes taki dobry to czemu Cie niema w kadrze_

  26. Bartek po pierwsze to troche smieszny jestes. Po drugie wynik trafilem (niestety) Wnioskujesz po moich komentarzach, ze nie wiem co to znaczy kibicowac?? Skoro tak to “jakis dziwny jestes”- to bylo po trzecie.
    a I MOZE NIE JESTEM W KADRZE ALE BYLEM RAZEM Z NIA W WIEDNIU ,MOZE TO CI WYSTARCZY DROGI BARTKU KIBICU Z KRWI I KOSCI
    Pozdrawiam

  27. Zapewniam Cie Bartku, ze Fafin bardzo duzo wie o kibicowaniu. mysle, ze wiecej niz my wszyscy co sie tu podpisalismy razem wzieci. a wyglaszanie takich opinii bez znajomosci osoby, o ktorej sie ja wyglasza nie bardzo ma sens…
    poza tym nie trzeba byc w kadrze by moc stwierdzic, ze nasi graja slabo.

    skoro tak lubisz jezdzic po politykach Bartosz, to czemu nie ma CIe w parlamencie??

  28. rzucane sa hasla “nie wiesz co to znaczy kibicowac” “wie bardzo duzo o kibicowaniu”. co to znaczy?

  29. hihi

  30. spor jest o to, ze Bart uwaza, ze polskiej pilki nie mozna krytykowac :]
    a realistyczne spojrzenie na sprawe jest złem.
    a napisalem, ze Fafin wie, co to kibicowianie, bo chodzi na mecze swojego klubu i to nie od 2 lat, i nie tylko u siebie, ale i na wyjazdy – to mialem na mysli. a na reprezentacje, co sam zreszta zaznaczyl, tez jezdzi – nawet majac w perspektywie spanie na ulicy. to znaczy kibicowac. ale mozna jednoczesnie zdzierac gardlo wspierajac naszych, a z 2giej strony spogladac realistycznie na sprawe. pzdr.

  31. kibicowac to znaczy tez ogladac z wiara w domu chcialem zaznaczyc ! skonczmy te dyskusje moze bo staty z mojego most active post sie zmienia ;)

  32. tu Bartek. Jak widze ze ktos wyglasza opinie typu *teraz tylko mecz o wszystko i o honor* przed meczem w ktorym trzeba sie zmobilizowac to mnie mdli. nie dosc ze nie wnosi to do sprawy nic pozytywnego to wrecz przeciwnie. jesli ktos kto byl na meczu z austria by to uslyszal to bynajmniej by go to nie zmobilizowalo do wspierania naszych na 200%

    nie bede wchodzl w dyskusje kto jest kibicem z krwi i kosci, ale trzeba wierzyc do konca. i dlatego jutro jade po raz kolejny 5h pociagiem do KLA i po raz kolejny nie bede spal bo wierze w naszych.

    i szczerze to stanalem w obronie mlk bo w 100 percent go popieram.
    obojetny mi jest jakis fafin tak jak obojetny jestem dla fafina ja. jakis bartek..

    pozdro!

    nasza wiara niezachwiana!

  33. a co do poziomu gry naszej kadry to niektorym chyba sie zaponialo jak gralismy za czasow apostelow, piechniczkow, czy wojcikow….

    wiec andriej i inni jak patrzysz na gre chlopakow tak krytycznie to najpierw popatrz w jakim gronie jestesmy. popatrz ze w momencie gdy Ty emocjonujesz sie euro, to co robia kibice anglii, szkocji, irlandii, norwegii, belgii, danii, itp krajow ktore lajtowo nas przerastaja pilkarsko.

    docen to co masz i nie narzekaj. trzeba cieszyc sie pilka nozna a nie wciaz sapac.

    a jesli masz cos do zaoferowania don leo to zapukaj do kadry :)

    ave cezar koncze temat, zapraszam do Otory TV na http://www.olabarth.wordpress.com

  34. otor – awans na euro to nie koniec swiata. na turniej jedzie sie po to, by w nim cos zaprezentowac. poza tym nie zapominaj, ze anglicy caly czas maja jakies sukcesy (vide ost final LM), a szkocja, czy irlandia mnie malo obchodzi. podobnie jak belgia. dla mnie sam awans byl sukcesem zaraz po tym jak awansowali – cieszylem sie na maxa. teraz juz jednak jest turniej i takie cos jak pierwsze 30min meczu z austria to najgorsze 30min pilki jakie widzialem w tym calym turnieju, a poki co widzialem niemal wszystkie mecze.
    czy to ze nasi awansowali oznacza, ze nie mozna juz nic skrytykowac??
    Bart- ja tez jutro bylbym w KLA, gdyby nie pewne b wazne dla mnie sprawy. naprawde wierze w naszych i bede wierzyl do konca, podobnie jak Ty. nie mniej jednak jesli nasi graja tak jak grali ostatnio z Austria, to trudno by ta wiara byla niezachwiana. podziwiam Twe zupelnie bezkrytyczne podejscie, ale go zdecydowanie nie podzielam:]

    a skoro ktos CI jest obojetny, to nie wiem po co wspominasz o tym w publicznym komentarzu – to jakas sprzecznosc. raczej niepotrzebnie jestes uszczypliwy i dosc niemily w stos do kogos, kto podchodzi nieco bardziej realistycznie do sprawy. badz co badz to wlasnie Fafin slusznie przewidzial wynik, czy CI sie to podoba, czy nie.
    peace!

  35. ej peace wieczni malkontenci :)

    trzeba sie cieszyc futbolem ! moze i 20 min (nie 30) bylo beznadziejne ale zagranie rogera do smolarka notabene POLAKA jest wg mnie w pierwszej trojce zagran na turnieju :)

    bawmy sie i cieszmy sie ze tu jestesmy, nie mamy druzyny mogacej pokonac szwabow i chorwatow ale mam nadzieje dzis ci drudzy troche odpusczca i przy fuksie awansujemy

    pozdro dla Fafina ale ja bede w naszych zawsze SLEPO wierzyl i ich bronil i jak zwykle bede rozliczal PO turnieju a nie w trakcie !

Leave a Reply

