offroadowo

land rover defender czesze szutrem step podbielski

10 Responses to “offroadowo”

  1. ..bardzo fajny fotek.. dzis, w tzw. “pracy” z funflem – milosnikiem fotografii i posiadaczem “ziemnego wędrowca – odkrywcę” stwierdzilismy, ze to naprawde fajny fotek.

  2. biegłeś tyłem?, wisiałeś na drzwiach?, wlaśnie wysiadałeś z woli własnej i nieprzymuszonej? ,czy ktoś Cie przekonał siłą własnej siły?….? by zrobić to zdęcie?

  3. dziekowac, dziekowac

    eugen : sila wlasnej nieprzymuszonej woli przekonalem siebie zeby tylem wisiec na drzwiach aby zrobic to zdjecie… czy odpowiedzialem na twoje pytanie ? :)

  4. abolutely sir! I was blind now I can see ! :) nice shot

  5. synek – mogles dowalic wiecej zdjec z tego wypadu- dopiero wtedy Eugen et consortes poczuliby prawdziwy klimat offroad’u!:]

  6. synek kto cie chowal… mielimy isc w jakosc a nie ilosc ;)

  7. ale tu ani jakosci ani nawet ilosci ;)

    tam bylo wiele dobrych jakosciowo zdjec, ktore pokazane w ilosci np 6 pokazalo by nieco wiecej i Ci co nie rozumią “offroadu”, czyli np ja, mogliby to lepiej poczuc:]

  8. wojtek... Says:

    ..ja tam czuje piach w zębach i wyboje..

  9. Ty czujesz, ja czuje..ale juz moja mama nie czuje:]
    3 dodatkowe zdjecia spowodowałyby, ze i moja mamka by poczula:)

  10. Ustawiłem sobie to zdjęcie jako tapetę.

Leave a Reply

