Czas magistrów vol.2

Spieszę donieść, że byłem dziś świadkiem kolejnych wiekopomnych wydarzeń – otóż, proszę ja Was, z dniem dzisiejszym znów nas studentów WPiA trochę ubyło.. Z jednej strony jest to smutna wiadomość, ale jeśli spojrzeć na sprawę z innej perspektywy, to dostrzeżemy niezaprzeczalną korzyść z tym związaną. Taką mianowicie, że od jutra znów powinny zmniejszyć się kolejki po kawę w uczelnianych bufetach!! A może i paliwo na stacjach potanieje! Prawda, że to dobry njus?!:)

PS. Jak widać na załączonym obrazku humory dopisywały, a z obron poszły same “celujące”. Gratulujemy!

13 Responses to “Czas magistrów vol.2”

  1. ej, to jest ten koles z filmu, co jest do Zupy podobny!

  2. do Zupy ? do tego slawnego aktora ktory czasem tylko w telenowelach z bliskiego wschodu gra ?

  3. ja slyszalem, ze to Zupa odegral slynna role oczu kobry!

  4. co te chopaki sie napinają ? :D

  5. zazdrość przez was przemawia moi mili … aktorstwo to ciężkichleb jest

  6. ej zupa – a masz kajs ten epizod w ktorym wystapiles nagrany?! bo mozna by go tu szerszej publice pokazac! a to doprawdy ciekawa sprawa byla!

  7. niestety… nawet mnie go pokazać nie chcieli :D, acz jeśli posiadasz satelitarną antenę, takoż poszperaj, może jakieś powtórki lecą na Kathar Tv ;]

  8. Zupex – jestes student prawa, nawet na obronach mgr sie pojawiasz..
    i chcesz mi powiedziec, ze wystapiles w serialu, nadstawiles swoich dup(r) osobistych a potem przystales na to, ze CI nie pokazali jak one wyszly?:P
    bylo zadzwonic po chlopakow i zrobic z arabusami z arabskiego “Klanu” porządek!:)

  9. zupa jak tam ? jestes juz tym przewodnikiem po spelunach w krakowie ? :D

  10. po spelunavh jestem już dawno…podwójnie licencjonowany nawet :D a co do takich dziur jak wawel kazimierz itd to egzamin po 20stym czerwca. Trzymcie kciuki!
    ps. co to za fuzbal co to was widzę na zdjęciach? Trza by się kiedyś zgadać, ja bardzo hcętnie…. dawno nie grałem.
    pps. wiesz Cieply, ja tam pytalem taka ichnia Ilone Łepkowska, to mi powiedziała ze nie ma czasu zeby teraz ogladac, a dzien pozniej to juz w klasztorze siedziałem i nie miałem czasu wszcząc procesu ;D

  11. no juz dobrze Zupex.
    20VI caly blog czyma za Ciebie.
    a jak bedziemy cos szpilac to Ci do krk zaproszenie wyslemy:]

  12. cho zupa ! potrzebujemy bramkarza ! nasz dostal w czape

  13. chyba Che Zupa… jak pan Guevara :D
    na tej pozycyji słabo się widzim ale liczy się świeże powietrze więc jak będę tylko miał czas to i na boruca mogę iść…pozdro

Leave a Reply

