Co powiecie na odrobinę klasyki z roku 2004?

Komentarz chyba zbędny :]

PS. Jeśli ktoś z jakichś powodów czuje się źle z faktem, że jego dobra osobiste pojawiają się na tym filmiku, proszony jest o to, by nim wytoczy mi proces, dał zwyczajnie znać, a ja postaram się ten problem jakoś rozwiązać.

17 Responses to “Co powiecie na odrobinę klasyki z roku 2004?”

  1. dziś jestem sentymentalny, a filmik tylko pogłębił ten stan ;)

  2. to co sie bedzie działo Hajduczku, jak jeszcze siebie zobaczysz na takim filmiku z dawnych czasow.. a pewnie kajs taki mam :]

  3. nawet mnie Jędruś nie strasz hehe
    wystarczy stres przed jutrzejszym spotkaniem z wielce szanowną komisją w składzie: Max, Muniek i Lech ;)

    pzdr.

  4. wszyscy piękni. młodz:) hmm;)

  5. a ja nawet wiem co to był za film ! Iniemamocni w mocnym składzie :)

    ps. Andrzeju H powodzenia jutro !

  6. iniemamocnych na Andrzeja H. no chyba ze banda Ch., ale to przeciez nie u nas na uczelni :]
    btw – dobra masz pamiec Olu!:)

  7. kuuuurde, jaki ja tu mlody na filmie bylem…ja cie sole!

  8. no byles byles! a jaki piekny:D

  9. Filip jak zawsze z zadziornym wyrazem twarzy i w kurtce z Brokeback Mountain. Nawet Skrabur wyglada jak gwiazdor z tyle, ze z krajowych produkcji. Skrabur jeszcze pare takich klasykow i pierwszoplanowa rola MACIUSIA Z KLANU bedzie Twoja:)

  10. filip … bitch czy butch ? :D

  11. filip nutz?
    i Maja ze slodkiego!!
    skad macie takie filmy?!

  12. filmy sa z wypozyczalni “limbo” w ligocie :]

    skrabur jako macius? hmmm

  13. skrabur co sie stalo??

  14. Esto que es, la cafeteria de tu universidad¿?
    Hay chicas bonitas pero parece que no les gusta que las filmes.

  15. yendreck explicanos lo del video, porque lo hiciste y eso. EEh el chico que sale al final del video se parece al cantante de green day
    hola

  16. pat-o-logue Says:

    xavi, es el cantante de una banda de carnaval de katowice. se llaman “patata verde” y el se llama grzegorz strzyzewski-chrabaszcz. y ahora pronuncialo, tio.

  17. Enric i Xavi: si, que es la cafeteria de mi uni. hay chicas bonitas y se portan como si no les gustara que las filme, pero la verdad es opuesta -eso les gusta mucho:) pero son un poco timidas :)
    este video es uno de los dieces de videos que hice en la uni durante los anos de mi carrera. el plan era hacer lo mas videos posible y luego venderlos por un precio que me hara un rico!
    este chico de green day se llama Phillip y es un DJ muy famoso en Polonia.

Leave a Reply

