Liga Majstrów dla Manchesteru z miasta United! sepARTyści byli na meczu!!

Witam witam, właśnie wróciłem z Moskwy! Zzzimno tam, deszczem padało, ale w sumie było suuperowo! I choć żaden ze mnie fan MU, do Chelsea miłością też nie pałam, to jednak pojechałem, jako że wordpress.com ufundował mi bilet (premia za dużą liczbę odwiedzin na blogu).

Ale dość gadania – zobaczcie sami jakie fotki zrobiłem dzięki mojemu nowemu superdługiemu obiektywowi!

I jeszcze polski akcent z tego meczu – zapłakany Tomasz Kuszczak, psudonim Wpuszczak:

12 Responses to “Liga Majstrów dla Manchesteru z miasta United! sepARTyści byli na meczu!!”

  1. nie lubei pilki :( jest tak samo marna jak te podpisy ;)

  2. ja lubie pilke, ale te podpisy sa najgorsze!
    sa tak zle, ze chyba musial je pisac soblik!!

  3. michal – odgadles tajne haslo programu – faktycznie podpisy są made by soblik!:D z tym ze ja, inaczej niz wy u gory, uwazam ze sa super smieszne:D
    fajnie dziwni jestescie ze was to nie bawi:D:D:D

  4. hahahahaha it was hella funny :D i do tego san der war i soblik :D

  5. ej moim zdaniem podpisy sa kiepskie serio

  6. no moim tez!!:D sa tak kiepskie, ze jak czytalem je teraz po raz kolejny to az sie smialem!

  7. NO podpisy pierwsza klasa. Smiechu po pachy nawet jak leze w lozku to smieje sie po cichu!!! Superowe naprawde. Juz nie moge doczekac sie kolejnego finalu LM i kolejnych super smiesznych podpisow.
    …. a tak naprawde musze podzielic zdanie DJ KNUTA aka Filipa!!!

  8. przez te “kontrowersyjne” podpisy wszyscy zapomnieli spojrzec na piękne ujęcia! niestety jak cykalem te fotki to mi aparat zamókł (lało w moskwie ze hoho;/) i do dzis nie dziala:( wiec mozliwe ze od dzis juz beda same podpisy bez zdjec! cieszycie sie Fifin?

  9. ol szit jedrus co zes ty odjeb** ! :D

  10. Skrabur Says:

    koń by się uśmiał

  11. ….to było bardzo śmieszne :D nie daj się dziamdziakom Jdrq ! ludzie z Eugenowa są z Tobą !!! anielka i wpuszczak też byli git :D

  12. dzieki Eu! ale ja siem nie przejmuje- grunt to miec troche dystansu i kazde krtykanctwo tych “miszczow zartu” jest do zniesienia:D

Leave a Reply

