Nawet pod WPiA można spotkać spoko fury!

Autko to znalazłem na kultowym parkingu obok stacji BP. Ten parking zasługuje skądinąd na osobnego posta, bo to swoiste kuriozum – obok piękny, acz z reguły pusty parking wydziałowy, a tu taki sobie bezpański plac, a w zasadzie Plac Zbawienia Studentów, którzy miast płacić 7zeta za pobyt na zajęciach, wolą tę kasę spożytkować NACOINNEGO.

Zdjęcie powstało jeszcze w czasach bezdeszczowych, około 5 dni temu, stąd kolor nieba pięknie komponujący się z lakierem bryki. A bryka ta, to oryginalne Renault 4 – kultowe wozidełko we Francji, u nas dość rzadko spotykane. Tym większy aplauz dla tego, kto się tym pojazdem porusza. Jeśli na bloga czasem wpada, to niech nam się przedstawi:)

10 Responses to “Nawet pod WPiA można spotkać spoko fury!”

  1. o lol, ale gruchot ahahaha. chopie, kup se chociaz lanosa, bo tym wstyd na wydziale przynosisz!!!!!!

    pozdro

    soblik

  2. ja tu widze klasyka…

  3. o lol, klasyka? a maluch to moze tez klasyk? to jet francuski maluch i niezly zlom przy okazji, a lanos chociaz dobrze chodzi! wiem bo moj starszy mia, pozdro “klasyk” hahahah

  4. hm… punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia … https://separtysci.wordpress.com/2008/04/16/pkt-widzenia-zalezy-od-pktu-siedzenia/ polecam lekturke na dobranoc.

  5. ej no, spoko :] mysle ze poprostu nie widziales w zyciu dobrego lanoska na lexlooku.

    pozdro!

    soblik

  6. coz chyba lepszy taki klasyk, niz auto produkcji FSO :]

  7. bez 2 zdan zgadzam sie z panem magistrem:]

  8. ej, kim jest ten caly soblik?!?!
    zrobil z siebie niezlego baranka:D

  9. […] “Dzikusy” są superwypasem! Ci co pamiętają Soblika z komentarzy na blogu (https://separtysci.wordpress.com/2008/05/19/nawet-pod-wpia-mozna-spotkac-spoko-fury/ – w tym poście dał próbkę swojej rozgarniętości)  wiedzą już pewnie, że skoro Soblik coś […]

  10. Soblik pewnie kocha wentyle odblaskowe i galaretkę z kota:]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: