AND THE WINNER IS…

Moi mili radoscia dla mnie jest oglosic, ze konkurs (w ktorym glowna nagroda byla sesja zdjeciowa wygranego/wygranej okiem separtystow) wygral… PAWEŁ BRYNDAL !

Dla zapominalskich -> https://separtysci.wordpress.com/2008/04/29/rozwiazanie-konkursu/

Separtysci gratuluja Pawlowi i czekaja na kontakt ! Pawel nie dosc, ze znalazl niepasujace zdjecie to jeszcze odgadl skad owe zdjecie pochodzi… sam wygrany tlumaczy sie, ze w Poznaniu duzo czasu przebywal kiedys…

Tak czy inaczej Pawle… dedykuje Ci te oto srajaca mewe chorwacka, ktora udalo mi sie ustrzelic podczas majowki ! :D

6 Responses to “AND THE WINNER IS…”

  1. czekam na komentarz soblika , to największy ch.. i fighter na tym blogu :D

  2. bryndal Says:

    Juuupi!!! Gdzie mam odebrać srającą mewę i 10 letni zapas kubków Knorr (tak jest, o kubkach tez pamiętam ;)) ??

  3. srajaca mewa leciala na poludnie… to juz jakis czas temu bylo wiec powinna byc kolo dubrovnika :D

  4. na szczescie to przyzeczenie publiczne o kubkach to zbych zlozyl:P

  5. Eugen: masz cos do soblika?:>

  6. nawet nie wiem kto zacz… sorry sobliku (mam nadzieję,że nie masz mi tego za złe) ,a komenty jego sa ok .. fighterskie ..znaczy..ok ,a ten ch.. to taki chochlik drukarski ,kto wie może to sami septerroryści mi go podrzucili ;)

Leave a Reply

