100 lat Zbychu!

Dziś Zbyszek, nasz redakcyjny kolega, kończy 24lata!

Z tego też względu życzymy mu wszystkiego najlepszego:] 3m sie mocno staruchu!!

z dopiskiem : zycze i ja – mlk

25 Responses to “100 lat Zbychu!”

  1. pomimo tego ze wlasciwie sie nie znamy zycze wszystkiego najlepszego:)

  2. Najlepszego, sto lat :)

  3. Blondi Says:

    Niech Ci się spełnią URODZINOWE życzenia, te łatwe i trudne do spełnienia. Niech Ci się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale… ;)

  4. gingerina Says:

    i ja dolaczam urodzinowe wszystkiego naj :)

  5. oby Ci zawsze stał! (ten kciuk) … i WSZYSTKIEGO NAJ……

  6. hayder Says:

    najlepszego Zbychu

  7. WSZYSTKIEGO WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!! sto lat i jeszcze więcej:)

  8. wszystkiego najlepszego:)

  9. 100 LAT ZBYCHU!!!

  10. noooo prosze Pana !! sto tydsiecy chyba lat nie sto

  11. Dziadu! sto lat! wygladasz na 42 a nie 24 !!!

  12. hehehe jestem pod Blondi :) (Magdą?) jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJ :)

  13. Czokoboms Says:

    Panie Zbyszku, “nasz redakcyjny kolego”… WSZYSTKIEGO CZEGO SAM SOBIE ZYCZYSZ!

    Zyczy osoba, ktorej nie znasz;)

  14. wszystkiego NAJ, 3maj się zdrowo Zbychu :)

  15. eee… to co do zyczen sie nie dziekowalo czy ze sie od kogos otrzymalo kartke z wakacji ? w kazdym badz razie dziekuje kolegom redaktorom, calej redakcji, dziekuje mamie, tacie… dziekuje misiowi pluszakowi – ty zawsze byles ze mna, zawsze mnie wspierales ! dziekuje bogu ! gdyby nie bog nie byloby mnie tutaj ! … inaczej mowiac dziekuje wam :) pzdr ! ide po browara

  16. Wawryś Says:

    Sto lat Stary koniu i wszystkiego naj !!

  17. Wszystkiego najlepszego!

  18. sto lat piotrek

  19. wszystkiego szefie…opoznione ale szczere.. pilem, nie bylo mnie… mam wytlumaczenie :D. hejka! pozdrawiam!

  20. wszystkiego najlepszego, a w szczegolnosci stale wysokiej formy pilkarskiej, zyczy Kozi:)

  21. wojtek... Says:

    …all the best!

  22. dziekowac dziekowac, kozi, o mojej wysokiej formie pikarskiej mowisz ? to sie wzajemnie wyklucza :)

  23. pat-o-logue Says:

    dear zbiku – moje uszanowanie i najlepsze zyczenia!

  24. Najlepszego Zbyszku!

  25. mały opozniony gnom Says:

    ZeteSik, z okazji minonych urodzin, ale rowniez na nowy rok zycze zebys mial rooozleeeeegla kolekcje szkiel i gal wielu ryb:D

Leave a Reply

