Sesja zdjęciowa kolekcji Ewy Minge


produkcjaAW-AGENCE
zdjęcia – Marcin Kempski,
makijaż – AW,
modelki – Alina i Magda,

10 Responses to “Sesja zdjęciowa kolekcji Ewy Minge”

  1. w morde! odjechana sesja!! super te rozmycia sa i w ogole!

  2. Marcinek – za tego posta daruje CI 10 dniową absencję :)
    zdjecia sa swietne! a te rozmycia naprawde miazdzą! ruszales aparatem, zeby tak wyszlo??:O

  3. Szacunek, jak dla mnie jesteś miszcz i basta.

  4. groźnieeee….:)

  5. Przepiękne:)

  6. ….brak mi słów…-ta sesja jest super ! :)

  7. Skateboard P Says:

    DUpa. ja juz tego ogladac nie bede. po tej sesji moja dziewczyna znalazla mnie w rogu pokoju kiwajacego sie zwroconego do sciany z zaklejonym obiektywem tasma…. eeeee

  8. czy te foty były publikowane w piśmie branżowym Moda&Styl?

  9. rewelacja! swietne -taki mroczny klimat i tylko kolorowe smugi zycia na tych zdjeciach mmmmm….WOW!
    pozdrawiam :)

  10. Zdecydowanie rewelacja.Uwielbiam za kolor i formę.

Leave a Reply

