SUPER HIT!!!! POLECAM!

Dziś dzień ciężki, bo naukowy. Żeby jednak nie było tak, że Zbyszek działa samotnie, postanowiłem pójść na łatwiznę i znów poprosić o pomoc wójcia Jutuba. Mam jednakowoż nadzieję, że filmik ten sprawi Wam tak samo wielką radochę jak mnie :D Gdy wczoraj znalazłem go o 3:00 AM to nie mogłem oczu odeń oderwać!!
Filmik warto zobaczyć w całości, bo okazuje się, że można całą tę grę “przejść” w 12 minut!! Dacie wiarę?! Mit legł w gruzach, bo ja pamiętam, że przejście “Mario Brosa” to było wydarzenie, o którym informowało się ciotki i wójków, a żeby tego dokonać trzeba się było zdrowo napocić!

Przy okazji pozwolę sobie na zapytanie wszystkich: czy jest ktoś z Was w posiadaniu Game Boy’a z tą właśnie gierką?!?!?!?! Jeśli tak, to POŻYCZCIE proszę CHOĆ NA PARĘ DNI!:D

6 Responses to “SUPER HIT!!!! POLECAM!”

  1. Twoja Stara przeszła Super Mario w lewo.

  2. pat-o-logue Says:

    super mario przeszedl chucka norrisa

  3. ale nim go przeszedl, to czak dał z półobrotu iwowi.
    iwa boli do dzis.

  4. ale swietne wspomnienia zescie przywołali!! dzieki! separtists – u rock!

  5. To się przechodzi za pomocą programu zrobionego przez gimnazjalistę :(

Leave a Reply

