50letnia… sukienka!

Tak moi drodzy, ta zielona sukienka, którą ma na sobie moja droga Joanna, to ciuszek, który należał do jej babci już 50 lat temu – przyznacie chyba, że jest w dobrej formie!:)

A tak w ogóle to dziękuje Asi za przyczynienie się tego, że dzisiejsza sesyja nabrała takich kolorków! :*

Magdalenie Sm. i Zbigniewowi Sz. dziękuję za stworzenie świetnej atmosfery na planie i za miłą współpracę;]

17 Responses to “50letnia… sukienka!”

  1. … cudeńka u tej babci ! weź poszukaj jeszcze czegoś! w ramach “sesji” co kryje przeszłość ;)

  2. heh, tak jakos kawiarnianie
    tak jakos do bon prixu

  3. ale autor, cos z tem atmosfera na planie nie zabardzo
    dziewczyny jakies przybite.. :(
    separtystopodziwiacze domagaja sie usmiechu!!!!
    pliz

  4. robione nieopodal kawiarni, wiec pewnie stad ten klimat;]
    poza tym na tym blogu lubimy kawe i klimat kawiarniany, wiec jesli chciales zrobic przytyk, to efekt uzyskales odwrotny:)

  5. bez sosu, bez zwiazku, ale mozna sie posmiac :D

  6. Asia to dobra modelina: ] a sukiena piekna az niechcesiewierzyć: ] (na wdechu)

  7. nie tylko Asia , nie tylko….

  8. przpraszam :( byłam pewna ze tylko asia…byłam pewna jak pies jak skrzynka pocztowa…

  9. haha
    milo ze mini zajrzala do tak starych dziejow naszego bloga ;]
    nawet ja sie juz nie zapuszczam w tamte odlegle strony ;]

  10. mini lubi stare dzieje i stare sukienki:]

  11. ja też lubię dziewczynom pod stare kiecki zaglądać ;)

  12. starym pod stare?

  13. Eugen.. Ty i te Twoje skojarzenia :P naughty boy!
    dobrze Ci mini powiedziala:P

    mielismy tu zaczac umieszczac akty, ale co by wtedy Eugen tu wyczynial?:P

  14. eugen by miałby zawał by miał

  15. ” starym pod stare” Mini zacytuję Ci mojego przyjaciela Bismarcka : ” starre alle Jahre” :) oczywiście to nie dotyczy tych młodocianych krasawic na zdjęciu:) (żeby mi się znowu nie oberwało po łbie) ;)

  16. pozdro Eu

    dziśiaj nikt lac nie będzie po łbie – chyba że mnie szefowa ppppppppppiła

Leave a Reply

