Z Montany do Katowic w 9 dni!!

Zgodnie z tym, co zapowiedziałem w poście z 7go kwietnia, informuję Was niniejszym, że odważna trójka chłopaków z Montany dotarła do nas w dniu dzisiejszym, o 18:20 czasu śląskiego. W materiale zdjęciowym widzicie, że chłopakom czasem nie było łatwo, no ale wiadomo – boys don’t cry!

Dodatkowo, dzięki uprzejmości jednego z chłopaków, załączam zmontowany przezeń materiał filmowy, ukazujący parę momentów podróży z Heleny(stolicy stanu Montana) do Katowic.

6 Responses to “Z Montany do Katowic w 9 dni!!”

  1. sweet home alabama ! jea ! WITAM WAS CHLOPAKI CHLEBEM I SOLA !

  2. montana guy Says:

    alabama is gay!

  3. ja ich znam!!! tych dwoch znam…. ja! nooo

  4. ja tez ich znam. dobre ziomki :D i dobra fura!!!! tez chce taka!

  5. You can take the boy out of ‘Bama, but you can’t take ‘Bama out of a boy.

  6. ja mhm!;D

Leave a Reply

