SepARTyści robią banki – PRZYŁĄCZ SIĘ!

Elo ziomale. Jako że potrzebujemy sporych nakładów kapuchy na dalsze rozkręcanie bloga (żeby uniknąć problemów, które zapewne znacie z waszej klasy), postanowiliśmy, że zamiast czekać na sponsóra, bierzemy sprawy w swoje ręce i obrabiamy 2 banki. Jeden to NBP na Warszawskiej (trzymane tam są spore rezerwy federalne, wszystko w złotych sztabach!!), druga miejscówka to Chorzowska 50, gdzie ulokował się znany bank komercyjny.

Będzie się to działo w ten weekend – wszystkich chętnych zapraszamy. Zgłaszając swój akces przysłużysz się słusznej sprawie!!

PS. Na zdjęciach zamieszczam oba w/w miejsca, co byście mogli zapoznać się z ich topografią. To się nie może nie udać!!!!

6 Responses to “SepARTyści robią banki – PRZYŁĄCZ SIĘ!”

  1. ja sie pisze

  2. I’m in. Znajomi z konglomeratu w Doniecku przygotują mi komplet tytanowych wytrychów, a Wy tymczasem zwerbujcie górników strzałowych. Jeśli trzeba będzie użyć PlanuB, przyda się ich trotyl.

  3. Andrzej lepiej zaopatrzyć się w wytrychy w sklepiku internetowym(www.wytrych.pl). Dodają nawet filmy instruktażowe. Słyszałam, że kiedyś chłopaki z Doniecka spaprali robotę…

  4. Gnachu – dzieki za te uwagi! z pewnoscia wezmiemy je pod uwagę przed skokiem! a w ogole moze dolączysz do nas i podzielisz sie doswiadczeniem??!! sztabki sporo wązą, kurza twarz..kazda para rąk się przyda!

  5. jak bede zerem za 5 lat to napadne i troche oddam na bloga hahaha !!!

  6. śmiejżel Says:

    mieszkam blisko ing , duzy kloc wiec moge sie za niego zabrac! takie zadania co mnie przerastaja(tylko ze wzgl na wysokosc, szerokosc i dlugosc) sa dla mnie!!!

    ps: bez skojarzen prosze…bo nasle na was mafie, ja?!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: