wróciłem z Wisły / pogoda dla narciarzy

Witajcie po krótkiej przerwie. Jak zapewne wiecie – do Wisły wybyłem. Trochę za Wami i za blogiem tęskniłem. Wódki trochę piłem, coś tam się pouczyłem. Niewiele zwiedziłem, bo się sporo uczyłem, jednak niewiele sie nauczyłem, bo za blogiem tęskniłem:(

A w Beskidach świetne warunki na większości stoków. Trasy regularnie naśnieżane armatkami zapewniają pierwszorzędny komfort przejazdu, a prawdziwe oblężenie przeżywają budki z hotdogami – jednym słowem – sezon w pełni!! Niestety, długie kolejki do wyciągów tradycyjnie już dają się we znaki. Nie mniej jednak warto wybrać się w Beskidy – amatorzy białego szaleństwa z pewnością będą ukontentowani!
PS. zdjęcie wykonano z zapory na Wiśle w Wiśle-Czarnym,11.04.2008r.

PS2. “Telewizja kłamie”! To i blog może!!

Leave a Reply

