catch me if u can…

…czyli uciekajacej panny pati ciag dalszy

podobno ostatnio widziano ja w pewnym hotelu w poznaniu…

czuje jej zapach, wciaz jestem tuz za nia, wciaz o ten jeden krok za… ale to za niedlugo sie zmieni, za niedlugo dopne swego !

ps trampki daja rade, scyzoryk sie przydal

3 Responses to “catch me if u can…”

  1. annalozanna Says:

    sceneria o niebo przyjemniejsza, bez porownania w ogole, ale co jak co niestey przychodzi mi na mysl pewna scena z filmu, jest uciekajaca kobietka, pila i masakra :)))

  2. american psycho :) nie wiem czy pati bedzie zachwycona skojarzeniem :)

  3. annalozanna Says:

    eheheeeee
    no przykro mi Patunia, ale widzisz ja sie tak w Gorkach spedzalo cale miesiace to i takie filmy sie ogladalo :))

Leave a Reply

