Zdjecia z ostatniej sesji…2.04.2008

Zdjecia z ostatniej sesji…2.04.2008…nie wiem co tu wiecej napisac..swiatlo bylo jakie bylo…model byl..model oczywiscie byl swietny ..w koncu to ZS..okolica byla niebezpieczna,brzydka choc uroki swoje ma…slonce nie swiecilo…deszczu troche padalo..ludzi troche przechodzilo i nawet nam nie chcieli zabrac aparatow.. jeden powiedzial ze fajnie ze sie ktos w koncu tym zajal..”tym” ..

4 Responses to “Zdjecia z ostatniej sesji…2.04.2008”

  1. jeden jeszcze mowil do takiego drugiego co z antena satelitarna stal, ze wieczorem malolaty przychodza sie tam rozbierac…hm… ale wy studenci jestescie ?

  2. Zdjecia genialne!! Porponuje zapodać prasie albo sklepom odzieżowym :] pozdro

  3. nice, nice very nice:)

    taki ‘włoski’ styl, kto by pomyślał;-)

  4. elegancko :) widzę pełen profesjonalizm. tak 3mać Panowie ;) Pozdro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: