zdjecia z brzucha ®

zdjecia z brzucha copy

9 Responses to “zdjecia z brzucha ®”

  1. zdjecia z brzucha powstaly w mojej glowie!

  2. pat-o-logue Says:

    zdjecia z brzucha, ktore powstaly w asi glowie, przegladnalem moimi oczami

  3. byłbym sklamal, gdybym nie przyznal ze maasia racje ;]
    nazwe “zdjecia z brzucha” wymyslila asia, ale ja jom zastrzeglem ;p

  4. ja takie nazywam “na ‘mam wyjebane'”

  5. Very very nice nice nice …

    I think something is gonna happen next Saturday but i don’t remmember clearly…

    About a Quarter of a Century…

    jejeje

    http://www.youtube.com/user/thepochess

    please check it out

  6. …jaka tam zastrzeżona?! zdjęcia z brzucha stosowane i nazywane są przeze mnie od HOOOO, HOOOO! Czyżbym Asię poznał wcześniej? hmmm

  7. Calkiem spoko te zdjecia z brzucha…

  8. pokaz DOWOD Wojciechu!:P
    a Asi raczej nie mogles wczesniej poznac, bo my sie znamy od lat 30tych YO!

  9. no tak… to się pogrążyłem. Powoli zaczynam włączać komputer w domu w tzw wolnych chwilach… więc kto wie…? pierwsze zdjęcia, to będą chyba te z mieszkania ;)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

